יום שני, 8 בפברואר 2016

אני ברונטית!

אמא שלי תמיד אומרת שנולדתי אפרוח. כלומר בלונדינית צהובה מאוד. היו לי גם עיניים כחולות. בערך בגיל 3 כבר לא היה זכר לכחולות-הן הפכו לירוקות, ואז גם הסתפרתי בפעם הראשונה וכל הבלונד הלך. כנראה זה מה שגרם לי לדחות את התספורות הראשונות של הבנות שלי יותר ויותר-לא רציתי שייעלם להן הצבע.
עם השנים התכהיתי וצבע השיער נהיה שאטני. צבע די משעמם, האמת. בכיתה י' למדתי בבי"ס לאומנויות וכמו כל אומן מיוסר שאפתי להוציא החוצה את הייחוד שלי. אז גם גיליתי שאם צובעים את השיער בצבעי מים זה ממש מגניב. לפני יותר מ-25 שנים אף ילדה בת 15 לא צבעה את השיער באמת. מדי פעם גיוונתי בגוונים שונים, וצביעה אמיתית ראשונה שלי היתה בסביבות הצבא. זה היה יותר לכיוון הבלונד, כאשר פעם אחת אפילו צבעתי עם בלונדר (אבקת הבהרה נוראית וכחולה), והרסתי לעצמי את השיער לגמרי.
עם השנים התחלתי במנהג קבוע: בקיץ-גווני בלונד, בחורף-גוונים חומים עם נטיה לערמוני/מהגוני. אחר כך גם את זה הפסקתי.
ביום הולדת 30 שלי הגשמתי חלום מה-to do list עד גיל 30 ועשיתי גוונים אצל ה-מומחה מס' 1 בפ"ת בזמנו. וגם זה עבר.
עכשיו, אחרי תקופה ארוכה מאוד שלא צבעתי, החלטתי לחזור למנהגי כקודם וצבעתי למהגוני. הגוון הזה מאוד מיוחד בעיני-יש בו גם חום וגם אדמדם וגם מעין סגלגל בשמש. הבעיה היחידה-דוהה מהר...
כשמשנים צבע שיער צריך לחשוב על גורמים אחרים שמשתנים, למשל האיפור. ישנם גוונים מסויימים שכבר לא מסתדרים טוב עם הגוון הזה: למשל, צלליות בצבעים כמו כחול, ירוק, או אפילו צלליות בהירות מדי כי גם ככה אני לבנה. סמקים ושפתונים בגווני אפרסק וחום לא מתאימים. גם שפתון אדום לא נראה טוב. מה כן? צלליות בגוונים אפור, כסוף, שחור, סגלגל, ורוד; סמקים בגווני ורוד לסוגיו ושפתונים בגווני ורוד או בורדו.
גם האאוטפיט משתנה בהתאם: טופים כהים פחות מתאימים כי אחרת השיער והטופ נראים מחוברים, אלא אם כן אני אוספת את השיער ורואים את הפנים הלבנבנות שלי.
אין כמו לגוון לפעמים, גם אתם חושבים ככה?


6 תגובות:

  1. ניבוש, הגוון יפה מאוד אך....אני אהבתי יותר את הגוון הקודם שלך עם כמה פסי כסף טבעיים שהיו שזורים בשיער נראית נהדר. גם עכשיו את נראית נהדר רק שלא יודעת למה, לא מסתדר לי שאת עם שיער כזה כהה :-) אולי פשוט התרגלתי לראות אותך אחרת. בכל אופו, מה שחשוב זה שאת מרוצה ולא אני... :-) לגבי האיפור, לדעתי דווקא ירוקים (ירוק זית וחאקי) יכולים ללכת יפה עם השיער הנוכחי. המשך שבוע טוב והלוואי שיתחיל להתחמם קצת, נמאס מהקור הזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. רציתי קצת הפסקה מפסי הכסף חחח...
      זאת לא הפעם הראשונה שאני עם כהה כזה, ואגב הוא דוהה מיום ליום אז בקרוב אחזור להיות שאטנית כנראה :(
      לגבי האיפור-את צודקת, ירוק זית וחאקי יכולים להתאים, חשבתי יותר בכיווני ירוק דשא וירקרק שלא מתאימים בכלל.
      תודה רבה יקירה ושיהיה לך שבוע מקסים וחמים! לי, אגב, אין בעיה עם זה :)

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...