יום רביעי, 3 בפברואר 2016

שגרת טיפוח-חורף 2016

חורף, העונה האהובה עלי ביותר. למעשה, העונה היחידה שאהובה עלי. בחורף קר, יורד גשם ולפעמים ברד, לובשים הרבה שכבות וגם מטפחים את העור. אצל רבים מאיתנו שגרת הטיפוח משתנה בהתאם לעונה-העור בחורף נעשה לעתים יבש יותר, אפרורי וחסר חיים. השנה העור שלי פחות יבש משנים עברו, לא יודעת אם זה בגלל הטיפוח או מזג האויר או שניהם. למעשה, בטח שניהם.
קבלו הצצה לשגרת הטיפוח בחורף שלי:

הזנה -
Revitalizing Supreme-Global Anti-Aging Creme - של אסתי לאודר. 50 מ"ל. קרם פנים מעולה ומומלץ בחום. קיבלתי אותו לסקירה לפני כמעט 4 שנים (לינק), ובטיסתי לפראג לפני כמעט שנה רכשתי אותו בדיוטי פרי במבצע נהדר, כולל הנחת מועדון דיוטי פרי. מאחר וזה היה מזמן ורכשתי מוצרים נוספים אני לא יודעת בדיוק כמה עלה, אבל יצא מאוד רווחי.
הקרם עצמו במרקם ג'לי, נמרח בקלות ובעדינות על העור, נספג היטב ובעל ניחוח קליל מאוד של בושם עדין. מתאים יותר לחורף לטעמי מאחר ומעט סמיך במרקמו. מתאים לכל סוגי העור. התחלתי להשתמש בו רק לאחרונה, עקב בוא החורף, לסירוגין עם הקרם הבא ברשימה.

Visionnaire-Advanced Multi-Correcting Cream - של לנקום. 50 מ"ל. אני מאוד אוהבת את סדרת ה-Visionnaire - לפני מספר שנים התנסיתי בסרום (לינק), מאז יצא לי להשתמש בו עוד מספר פעמים, וגם במייק אפ אותו סקרתי ואף רכשתי שוב לאחרונה מרוב שהוא מושלם (לינק). קרם הפנים מהסדרה די מזכיר את הקרם של אסתי לאודר לעיל-גם לו מרקם ג'לי ואפילו יותר רך, נמרח בקלות, ריחו עדין ותואם לריח הסרום. אני משתמשת בו בבקרים לפני האיפור והוא מאוד מרענן.

Advanced Night Repair-Synchronized Recovery Complex II- של אסתי לאודר. 30 מ"ל. גם עליו כתבתי (לינק). מוצר הדגל של החברה, ויודעי דבר קוראים לו בקיצור ANR. סרום נהדר, נספג בקלות, מותיר את העור רך ומוזן. אני מורחת את הסרום בלילה אחרי ניקוי הפנים, ולעתים מסתפקת בו ולא מורחת קרם לילה. יש גם לילות בהם אני מורחת רק קרם לילה ללא סרום. תלוי במצב הצבירה שלי.

La Nuit- של שאנל. 50 מ"ל. קרם לילה משובח ויוקרתי ביותר. לאחר המריחה העור רך, קטיפתי, נעים ומרגיש מליון דולר. ואז הוא מתחיל עם דרישות: תקני לי גם את קרם היום, וסרום, ואיפור...

All About Eyes Rich-reduces circles, puffs - קרם עיניים של קליניק. 15 מ"ל. קרם העיניים הראשון שלי אי פעם היה All about eyes (בלי ה-rich) של קליניק, במרקם ג'לי. קניתי את הקרם הנוכחי דרך אתר קליניק ואני משתמשת בו כבר כמה ימים ומאוד מרוצה. הקרם לא מבושם, המרקם סמיך וקרמי, הריח עדין ונעים ומזכיר את הריח של הג'ל המקורי. אני מורחת על העפעפיים לפני השינה ומראה העיניים בבוקר מאוד השתפר, הפחתה ניכרת של נפיחות בעיניים עקב חוסר שינה והעיניים נראות יותר פקוחות (מצויין לעפעפיים נפולים), וכמובן שתוספת הלחות מסייעת לכך.
ניקוי -
Liquid Facial Soap Mild - של קליניק. 200 מ"ל. סבון פנים מעט סמיך, לעור יבש-מעורב. לא זול אבל הכמות מספיקה להמון זמן. מסיר איפור מעולה ומותיר את העור רך מאוד ומוזן. לפעמים אני אפילו לא מורחת אחריו קרם לחות כי לא מרגישה צורך בכך. עד כדי כך הוא טוב. פוסט בלינק.

Sublime Care-Restitutive-Rebalancing Mask - של Korff. מסיכה לעור יבש. 75 מ"ל. שפופרת נוחה לשימוש. אני משתמשת בה מדי סופשבוע לרענון, לתוספת לחות ולניקוי לא עמוק של העור. עדינה ועושה את העבודה. פוסט בלינק.

שפתיים -
Repairwear Intensive Lip Treatment - של קליניק. 4 גרם. יש לי בעיה עם שפתונים ליובש, בעיקר כאלה המכילים קנמון. ישנם מעט מאוד שפתונים בהם אני יכולה להשתמש, והשפתון הזה הוא המעולה שבהם: מרכך, מלחח, לא דביק ומגעיל. קיבלתי בהשקה של קליניק ומאז אני שבה וקונה את השפתון ותמיד מרוצה.

כפות ידיים-
Intensive Repair Hand Cream - של סבוקלם. 50 מ"ל. אני לא אוהבת למרוח קרם ידיים במהלך היום מאחר ותמיד כפות הידיים עסוקות במשהו או רוחצות משהו אז זה לא נוח. את קרם הידיים של סבוקלם אני מורחת לפני השינה (לפעמים גם על כפות הרגליים ששש...). הקרם הוא למעשה במרקם ג'ל, נספג די מהר, יש לו ריח נעים ועדין והידיים חלקות ומוזנות. לינק לפוסט.
גוף-
Fluffy Body Soap - של ללין. 200 מ"ל. אי אפשר לקרוא לזה סבון כי הוא לא נוזלי ולא מוצק ואפילו לא מוס, אלא קצף ריחני ונעים (בחברה קוראים לו "עננת קצפת" וזה ממש כך), בריח ocean-ריח פרשי ונעים. אני משתמשת בו בסופי שבוע בשביל החגיגיות.

Body Oil - של ללין. 100 מ"ל. גם כן בריח ocean. למעשה, קודם רכשתי את השמן ואח"כ את הסבון. זו כבר הפעם השניה שאני רוכשת את שמן הגוף של ללין, ובאותו הריח הנפלא והעדין. אני אוהבת בעיקר בקיץ למרוח על הרגליים הבהירות (המממ...) שלי, כי השמן מותיר מעין הברקה קלה על העור. בחורף נעים למרוח את השמן כי הוא נספג מהר והריח שלו פרשי - למרות שאני בד"כ בעד המתוקים.

Nourishing Body Butter - של ספורה. 200 מ"ל. חמאת גוף בריח lagoon. לא יודעת מה קרה לי עם ריחות ים, פתאום נדלקתי. אני לא כל כך אוהבת קרמי גוף, וגם חמאות גוף, אבל החמאה הזאת פשוט מעולה-נספגת מהר מאוד, לא עבה ודביקה, רעננה, מותירה את העור רך וחלק והכי חשוב-מזינה כל יובש.


צילום קבוצתי של הנבחרת:









4 תגובות:

  1. אני אוהבת פוסטים כאלה של מומלצים...
    איזה מוזר לגבי הסבון של קליניק.אני בעלת עור מעורב ושהשתמשתי בו בעבר הרגשתי שהוא מייבש נורא את הפנים.כנראה שזה ממש אינדיבידואלי

    השבמחק
  2. תודה! שמחה שאהבת!
    וכן, כל אחד מגיב בצורה שונה למוצרים שונים.
    שיהיה לך סופ"ש מקסים :)

    השבמחק
  3. בהחלט בחרת מוצרים טובים

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...