יום שלישי, 26 במאי 2015

בחג שבועות תענדי לך סרט עם פרח

אני לא אוהבת את חג שבועות. ולא בגלל שאני קרניבורית (האמת שכבר פחות), אלא בגלל החלב. לא אוהבת מוצרי חלב, לא אוהבת מרק מלפפונים ביוגורט. יש כמה מאכלים נפוצים בחג שאני דווקא כן אוהבת, כמו בלינצ'ס או פשטידה, אבל בגדול זה לא החג שלי. אבל אם יש חג יש תירוץ להתלבש יפה, ולהוציא לאור את הבגדים שקניתי בפראג (כנראה שייקח עוד זמן מה עד שאגש לפוסט על פראג... תנו לי עוד 3-4 שעות ביממה, מ'כפת לכם).
העוקבים של הבלוג בפייסבוק ובאינסטגרם (מה, אתם לא? נו נו נו!) כבר נחשפו לחלק מהבגדים, וכאן אפשר להרחיב בנושא.
כשהייתי לאחרונה בפראג נכנסתי ל-C&A. לא ציפיתי לבשורה גדולה בתחום הביגוד, אבל רציתי קצת בייסיק וגם מצאתי. מכנסי תכלת בעלי גזרה רחבה ומעט גדולים עלי אבל נוחים ודקים, מושלמים לקיץ.
ליד C&A שוכנת חנות של רשת Reserved שלא הכרתי קודם. בסגנון Forever21 מבחינת הטרנדיות והמחירים. נכנסתי וקטפתי בגדים מכל הבא ליד, כולם בגווני שחור-לבן. לא מדדתי כלום, כהרגלי. גם לבנות מצאתי שם בגדים אבל זה לפעם אחרת. החולצה שלבשתי בשבועות עשויה בד עבה למדי ולכן לא מתאימה לקיץ, בעלת שרוולים עד אחרי המרפק, מחשוף V וגזרת קופסה.
רציתי לוק שקט, כיאה לחג, ולכן ענדתי את שרשרת הפנינה שאהובי קנה לי באילת (קישור). באמת שהגיע הזמן גם לאיזו טבעת אני חושבת. 
 
   
ומה על ראשי הקט? סרט לבן עם פרחים מחורזים שקניתי לבנות ב-Claire's, חנות פיצ'פקעס חמודה שגיליתי באמסטרדם (לינק) ומאז כבר הספקתי להזמין משלוחה של תכשטת הביתה-נכון, בפוסט מלפני שנה כתבתי שלא עושים משלוחה ארצה, מאז השתנה המצב וכן שולחים. המשלוח לא יקר, 7.5 פאונד, וכל הזמן יש מבצעים של 1+1, 3 במחיר של 2 וכו'. את הסרט קניתי בפראג, יחד עם טונות פיצ'יפקעס נוספים.


והסנדלים? קניתי לפני 4 שנים ב-Aerosoles (לינק). מזמן לא קניתי שם. בהזדמנות.


ועכשיו אין חגים עד ראש השנה.





אתם מעודכנים?

פייסבוק: ליחצו כאן

אינסטגרם: ליחצו כאן
 
 
 
 
 

4 תגובות:

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...