יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

חולצת המק"ט

לאחר חודשיים בעבודה התחלתי להרגיש שאני ממחזרת בגדים ובעיקר שאין לי חולצות. אז יצאתי לקניון לתור אחר חולצות נאות, תוך שאני מציבה מספר דרישות לעצמי:
1. מחיר חולצה לא יעלה על 80 ש"ח
2. להשתדל להכנס לרשתות בהן מזמן לא הייתי
3. לנסות קצת לגוון - משום מה, דווקא בקיץ אני יותר לובשת שחור ולבן מאשר בחורף, אז אני עוטה על עצמי צבעוניות רבה. כבר אמרתי שאני לא הולכת בזרם ואף מקדימה את זמני לעתים.
כשהתחלתי במסעי בקניון, נזכרתי שכאשר H&M עשו עליה, כולם דיברו על כמה שהבגדים שלהם מלאים פוליאסטר, ואינם נושמים, ומזיעים בהם. והנה, הפלא ופלא, ב-כ-ל החנויות מוכרים חולצות סינתטיות, מ"שיפון" או כל חומר מלאכותי אחר ושאינו נושם, כאשר רובן גם שקופות ואז נפלנו משתי הבחינות: גם החולצה גורמת להזעה מרובה וגם צריך ללבוש גופיה למטה, ואז עוד יותר חם ומזיעים. בעיה.
בשנים האחרונות התחלתי לתעב מדידות בחנויות. אין לי סבלנות, כוח, מצב רוח וכו', ולכן משתדלת להפחית למינימום (למשל, חולצות אני לא מודדת), ולכן גם משתדלת לרכז את קניותי בחנות אחת.
לאחר סיבוב קצר בקניון הגעתי להוניגמן. מזמן לא קניתי בגדים ברשת הזו כי המחירים היו מוגזמים בעיני, למרות שהאיכות מעולה ויש לי סריגים כבר יותר מ-14 שנים משם. מאחר ומכירות סוף עונה בעיצומן החלטתי לנסות. ואכן לא התאכזבתי. מצאתי שלוש חולצות (דיברתי על ריכוז הקניות, כן?), שלושתן יחד עלו 205 ש"ח, ובכך עניתי על 2 הדרישות הראשונות. לגבי השלישית-בחלקה. אבל נתחיל מההתחלה. 
אני קוראת לחולצה המקווקוות "חולצת המק"ט" כי כשמה כן היא-בעלת קווי אורך כשל ברקוד. צבעה כתום משולב בשמנת. גבה כתום חלק. בכלל יש לאחרונה מגמה כזו של חולצות בעלות גב חלק בצבע שונה מהחזית, או אחד מהצבעים שבחזית, וזה נחמד בעיני. כל כך נחמד שבלי להתכוון יש לי כבר ארבע כאלו. אבל דבר דבר. החולצה אינה עשויה שיפון אלא כותנה גמישה ולמרות שהבד מעט עבה הוא בהחלט נעים ולא מכביד.
דרישה מספר 3 מולאה כאן במלואה-החולצה אינה בצבעים שחור-לבן. לגבי שתי החולצות הנוספות-כבר הבנתם (שוב: כתבתי שעניתי על הדרישה השלישית בחלקה; כלומר, רק בנוגע לחולצה זו). אבל על כך בפוסטים אחרים.
 חזית מק"ט
גב כתום

לחולצה ציוותתי מכנסיים בצבע חאקי שקניתי ב-Yoop (לינק), שרשרת ירקרקה מטופ טן (לינק), סנדלים ירקרקים-מוזהבים מסקופ (לינק).
למרות שמאוד התבקש, לא מרחתי שפתון כתום אלא ורוד-פוקסיה דווקא. יהיה עליו (ועל כל הלוק האיפורי) פוסט נפרד. גם על שאר החולצות יהיו פוסטים נפרדים, כדי שלא ישעמם לכם.






שיהיה לכם יום כתום!







6 תגובות:

  1. תתחדשי על החולצה יקירה! היא מקסימה.
    אהבתי מאוד את השילוב של הכתום עם הירוק. מאוד ממחמיאים לך הצבעים האלה והטוטאל לוק יצא מהמם :-)
    מחכה לראות במה עוד התחדשת...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ורד מקסימה!
      אעדכן בקרוב...

      מחק
  2. תתחדשי, איזה כיף לך שאת משקיעה תמיד בכל הפרטים הכי גדולים וקטנים שאפשר, התאמה ושילוב מיוחד של גוונים ופריטים.

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...