יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

ריסים מלאכותיים צבעוניים - ארדל

כידוע, בעלת עיניים ירוקות אנוכי, ולעתים אני רוצה להדגיש אותן כך שכ-ו-ל-ם יראו. תגידו-מה הבעיה? הניחי מסקרה שחורה מעבה-מדגישה-מעגלת-מרימה וכו' וכו', אך לא תמיד זה מספיק. מה עושים? מה שלא עושה הטבע-עושים הריסים המלאכותיים.
חברת ארדל השיקה לאחרונה קולקציית ריסים צבעונית להבלטת צבע העיניים.
הריסים עשויים שיער טבעי ובעבודת יד. הסדרה כוללת 4 גוונים:
צבע יין Wine-להבלטת עיניים חומות, כחולות ואגוז (שזה גם סוג של חום)
צבע כחול חזק Blue-להבלטת עיניים חומות, כחולות ואגוז
צבע כחול מעודן Blue-להבלטת עיניים ירוקות, חומות ואגוז
צבע שזיף סגול Plum-להבלטת עיניים חומות ואגוז
צבע ירוק Green-להבלטת עיניים חומות ואגוז.
קיבלתי את הריסים הכחולים. שכחו לבדוק איתי מה צבע העיניים שלי, ולפי הנוסחה של החברה הריסים האלה מתאימים לעיניים חומות, כחולות ואגוז, אבל לדעתי (ולמרות מה שלימדו אותי בשיעור הראשון באיל מקיאג' לפיו כחול לא הולך עם ירוק), הכחול בהחלט מתאים לירוק. אני גם תמיד הולכת עם האמת שלי. 

באתר של ארדל תוכלו למצוא תוכנת התאמה אישית לריסים-לינק.
מחיר: 47.90 ש"ח.
להשיג בסניפי סופר פארם בכל הארץ.



לא נעשה שימוש בפוטושופ. כן נעשה שימוש בעיפרון Lagoon של OFRA
ובפאלטת NAKED של Urban Decay


אז מה אתם אומרים-כחול מתאים לירוק?







2 comments:

  1. הכחול מהמם ודווקא לדעתי פחות מתאים לעיניים כחולות, כפי שירוק פחות מתאים לעיניים ירוקות, וכמו שמסקרה חומה אינה נראית על צללית כחולה, יש כל מני ניגודים או השלמות, כמו שאומרים שלא משלבים בגדים שחור עם חום, שאני לא ממש מתייחסת לנאמר, אלא משלבת כל פעם לפי איך שמתחשק לי. אני מנסה לעדן כחולים, כי רק בגלל שהם בולטים אני מעדיפה לטשטש את התכלת הבהירים רק בגלל הבוהק החזק שלהם, ואת הכחולים הכהים יותר יש לי אליהם יותר חיבה, כמו לאפורים, חומים ושחורים, כי הכהים משתלבים יפה על כל העיניים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הכי אוהבת את האפורים והסגולים למיניהם-בשילוב עם עיניי הירוקות הם מקפיצים את הירוקת :)
      גם אני משלבת בגדים ואיפור איך שבא לי. חום ושחור לא מפריעים לי בכלל, וגם הוורוד עם האדום שכולם מתעלפים מזה עכשיו-אולד היסטורי.
      נכון, כחול הוא באמת צבע מאוד בוהק שצריך קצת לטשטש, למרות שעם עיניים חומות זה יוצא מקסים.

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...