יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

ביבי בז' בהיר של סבוקלם

על נפלאות קרם ה-BB של סבוקלם כבר כתבתי כאן (לינק) - ובקצרה: קרם בעל 3 תועלות: כיסוי לכתמים, מיצוק העור והגנה מהשמש SPF35. הקרם מתאים לעור רגיש, בוגר, לשימוש יומיומי כתחליף למייק אפ. נטול פראבנים, היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש. מתאים לעור רגיל עד יבש, בעיקר לעור בוגר שניזוק מהשמש. מגיע בשני גוונים: טבעי (לעור בהיר) ובז' (לעור שזוף עד כהה), והנה נוסף גוון שלישי, ה-Light Beige שמספרו 015, ממוקם בין שני הוותיקים.
מחיר ה-BB כיום: 163.10 ש"ח, לפני מבצעים שונים (בסופר פארם כרגע מבצע מעולה-50% הנחה על מוצר שני בסדרת סבוקלם).
קיבלתי את הביבי החדש להתנסות:
קודם כל הופתעתי מהתכולה של החבילה שהפציעה בדואר: תיק איפור כסוף עם לוגו סבוקלם, מובייל סבונים עם ברכות לשנה החדשה, הביבי החדש וגם שני ביבי'ז קטנים. ממש מתוק!






למעלה ביבי בז' חדש, למטה נטורל ותיק
לק: Chic-Eternity 313
כפי שניתן לראות, הצבע של הביבי החדש אכן בז'י קלות. בניגוד לנטורל שהוא יותר טבעי ומתאים ללבנות כמוני. אבל... מי שיודעת לטשטש היטב-הבז' יתאים לה גם כן.






המצרכים בהם השתמשתי:
פאלטת צלליות - נרכשה באי-ביי (לינק לפוסט) //
מימין - ליפ גלוס-Lancome-Juicy Pop-electric pink 002 //
benefit-posie tint // עפרון עיניים שחור של אסתי לאודר // 
מסקרה Revlon-colorstay-black //
Estee Lauder-Ideal light-07


ממש בעוד מספר ימים הבלוג יחגוג שנתיים 
וכמיטב המסורת-הגרלה!
stay tuned










8 תגובות:

  1. אהבתי את המראה שיצרת! לי באופן אישי הבז' הזה כהה, אבל אני מערבבת איתו את הקונסילר שלי והצבע מצויין כך והעמידות גם כן!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ניסיתי אף פעם לערבב עם קונסילר, אני שמחה שזה מתאים לך.
      העמידות באמת טובה.
      תודה שפנפנה יקרה!

      מחק
  2. את מאופרת מקסים!
    יפה שהם השכילו להוציא גוון ביניים. הבהיר היה לי בהיר מדי והכהה,כהה מדי. נקווה שיש להם דוגמית של הגוון החדש...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      יש דוגמיות לחברה. תנסי לפנות אליהם דרך צור קשר ובטח ישלחו לך.

      מחק
  3. הכיסוי נראה טוב ועדין ונראה לי מושלם לקיץ הכבד והדביק ...
    את נראית נפלא :)
    מיכל אנגלנדר

    השבמחק
    תשובות
    1. הכיסוי באמת טוב וגם עדין ולא כבד.
      תודה בובה!

      מחק
  4. אני נשארת עם הבהיר, הבייז' החדש, מצויין לאלו שהן עם גוון ביניים בין בהירות לבינוניות, ולכן התוספת הינה נדרשת. ככה תהיה לעוד נשים התאמת גוון. אני תמיד שמה פודרה לקבע מעל, מה לעשות שעור מעורב לא שורד כלום במיוחד באקלים הלא מתחשב של הארץ הלחה וחמה שלנו.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני מעדיפה את הבהיר, אם כי הבז' נראה טוב כשאני מטשטשת היטב ולא מורחת כמות גדולה.
      פודרה אני מוסיפה לפעמים, אם אני יודעת שאהיה הרבה שעות מחוץ לבית בחום :)
      ובאמת טוב שהוסיפו עוד גוון. לדעתי כדאי גם עוד גוון כהה אף יותר מהבז', לטובת כהות העור.
      תודה יקירה!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...