יום שישי, 10 במאי 2013

Christian Dior-Terra Bella Sun Powder 744 light tan

כפי שכבר הספקתם לקרוא באי אלו פוסטים שלי, מוצרי האיפור שלי הם מגוונים למדי ומגיעים מאיזורים שונים בעולם. אולם עד כה סף היוקרה נעצר באסתי לאודר, קליניק ולנקום. לא נראה לי הגיוני להוציא סכומי כסף בלתי מתקבלים על הדעת עבור מוצר איפור, יפה ומיוחד ככל שיהיה, אבל מתכלה ונמוג. לכן כה שמחתי כשצץ אצלי הברונזר, שמא אומר sun powder, של דיור.
ואיך צץ אצלי, התשאלו? ובכן, האהוב התקשר אלי יום אחד ושאל מה דעתי על דיור. יקר, אמרתי לו. ואז סיפר שקיבל איזה משהו של דיור. מה זאת אומרת קיבל? חבר לעבודה עובר דירה, אשתו עושה סדר ומנפה ואני הרווחתי. מיד הכרחתי אותו לצלם לי את ה"משהו" ולשלוח אלי לראות. הבנתי שזה ברונזר. כשחזר הביתה התנסיתי מיד. הפעם הראשונה לא עברה טוב-כתום מדי. הפיגמנט באריזה נראה כתמתם ומרוכז, מכיל נצנצים זעירים, וכשהנחתי על עור פני מיד נהיה לי יום כתום. לאחר מספר ימים החלטתי לתת לו צ'אנס נוסף. הפעם זה עבד: הפנים נראו מוארות וחיוניות, לא נוצצות ולא כתומות. הסוד הוא במינון-השתמשתי במברשת ברונזר של ביוטיקייר, אספתי כמות ממש מזערית ואיתה עברתי על המצח מלמעלה למטה, כנ"ל על עצמות הלחיים, על גשר האף ועל הסנטר. נוצר מראה בריא וקייצי. עניין אותי לדעת מה אחרים אומרים על הברונזר, לכן הסתכלתי ב- http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp?ItemID=35037 וגיליתי כמה ביקורות שדיברו בדיוק על מה שקרה לי-תחילה כתום מדי, אחרי כמה זמן נסיון נוסף שהוביל להצלחה. 
למרות פני הלבנבנות אני כמעט ולא משתמשת בברונזר, למרות שיש לי כמה כאלה-של Cargo, אסתי לאודר, ג'ייד ועוד. נראה לי שהגיע הזמן להתחיל.
הברונזר של דיור קטן, באריזת מיני, מכיל 3.5 גרם בלבד, ולכן נוח לשים אותו בתיק האיפור שבתיק היד שלי ולעשות טאץ'-אפים במהלך היום.
נדלקתי.
אין לי מושג היכן ניתן להשיגו אם בכלל, אולי הוא מקולקציה ישנה, וכמובן כמה עולה. מנחשת שלא מעט. הרווחתי. אמרתי לאהובי-תשיג לי עוד מאיפה שזה בא.



מאוד קשה לראות בתמונות את הברונזר. גם לא אמורים לראות אותו (כמו שלא אמורים לראות מייק-אפ).
אפשר רק לראות שהפנים מוארות וקיבלו נשיקת שמש



פרט לברונזר, השתמשתי ב-Superfit makeup 01 של קליניק,
צלליות Rich caviar eye palette של בובי בראון,
מסקרה Grow luscious plumping 01 של רבלון ושפתון Cinnamon 57 של אסתי לאודר.


מכירים עוד מישהו שעובר דירה?













8 תגובות:

  1. לפי האריזה הוא משנים קודמות אך באבקות זה ממש לא משנה. היטבת להתאפר איתו, ממש הולם לך.
    אין על האיפור של דיור ממש אין (אם כי בברונזרים...גרלן לוקחת צריך להודות)
    הרווחת.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא לא נראה חדש-דנדש לפי האריזה, אבל לפי המילוי כן. לפחות עובד כמו שצריך.
      תודה רבה יקירה♥
      טרם התנסיתי בגרלן, מחכה שייפול עלי גם כן :)

      מחק
  2. תתחדשי יקירה!
    הלוואי שיפלו עלייך עוד הרבה כאלה :-)
    סופ"ש מקסים <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה בובה!
      מהמקלדת שלך למי שצריך לקרוא :)
      גם לך סופ"ש מקסים והרבה בריאות.

      מחק
  3. ניבה כתום יפה לך, בדיוק בגלל שאת בהירה. כבר אמרת שאת נראית כמו אירית, ככה שזה מדהים עליך. גם אני סבורה שאיפור שחברות יקרות מוכרות, לא מצדיק את המחיר, בעיקר בגלל הבלאי שאיפור מתחסל מהר מדי, בשביל מחיר יקר מאד שלא מצדיק את התימחור בארץ, בגלל המיסוי המטורף שרק הולך ועולה, כולל מעבדות יצור, חומרי גלם, פטנטים רשומים, עובדים, מע"מ/מכס יבוא/יצוא, התייקרות חומרי גלם ומוצרים, ושוב עוד מיסוי שמעלה את כל המחירים... לכן יותר זול לקנות בחו"ל המון מותגים, אבל הבעיה שזה לא ממש נגיש ודי סזיפי להסתמך על הזמנות או נסיעות שגם הן יקרות, ובטח שלא נעים להפיל תיק על אנשים אחרים שנוסעים והם בטוח לא רוצים להתרוצץ במיוחד ולחפש... את בהחלט מוציאה לאחרונה המון פוסטים חדשים ואיכותיים על איפור, הנושא שאהוב אני חושבת כמעט על כולן. שבוע טוב ואיחולים עתידיים לחג שבועות שמח ולבן.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שהכתום מתאים לי כי השיער שלי עכשיו קצת כתמתם, אבל הוא יעבור שינוי בקרוב (ספויילר!). את צודקת מאוד ובגלל זה אני לא טורחת לקנות מוצרים יקרים, מה גם שלחברות יותר "עממיות" יש מוצרים לא פחותים באיכותם ויעילותם. זה באמת לא תמיד נעים לבקש ממכרים או קרובים שנוסעים (לא נעים לי להגיד כמה לחצתי על בעלי לבקש מחבר לעבודה שטס הרבה לחו"ל ש"רק יעבור בספורה עם רשימה, 2 דקות", והוא בחוכמתו לא עשה זאת...
      תודה רבה על המחמאות, את תמיד מפרטת ומפרשת וזה כייף לקרוא :)
      גם לך ולמשפחתך חג שמח וחלבי (אלא אם את כמוני שונאת מוצרי חלב ואז זה באסה, לפחות יש חופש!).

      מחק
  4. איזו אריזה חמודה! התמונה התחתונה ממש יפה :)

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...