יום רביעי, 8 במאי 2013

סקופ-קולקציית אביב-קיץ 2013

השתתפתי בהשקת קולקציית אביב קיץ של נעלי סקופ. אין לי רומן ארוך שנים עם החברה, רק שני זוגות קניתי לפני כשנתיים: כפכפים חומים שטוחים, וסנדלים שטוחים כסופים. הם היו במבצע 1+1 כמדומני (ישנו מועדון לקוחות וגם מבצעים שווים ביותר). הכסופים כבר מיצו את עצמם, ועם החומים אני עדיין הולכת.

סקופ לא נשארים מאחור ומצטרפים למגמות העולמיות של צבעוניות רבה, גוונים מטאליים כסופים וזהובים ומולם גוונים ניאוניים כמו ורוד, ירוק, צהוב, טורקיז, חלקם משולבים בסנדלים שקופים למחצה; תוכלו לראות גם סנדלי פלטפורמה גבוהים עם עקבים משעם ורצועות קלועות ומולם סנדלים שטוחים מאובזרים באבזמים מיוחדים, ניטים, אבנים, תכשיטים ועוד. 

נעלי סניקרס גבוהות עם עקב נסתר ומולן סנדלי פלטפורמה עם עקבי שעם



מגוון ענק של סנדלים שטוחים עם רצועות צבעוניות; שקופות; קלועות ומאובזרות;
וגם סנדלים עם עקבים בינוניים עד גבוהים

מתחרה למגוון הסנדלים השטוחים (מבחינת המבחר)-מגוון נעלי הבובה: זוהרות; טבעיות;
 משולבות 2 גוונים; בעלות קישוטים כמו פפיונים ועוד ועוד 


ישנם גם אביזרים כמו תיקים, ארנקים, חגורות וצעיפים, למראה מושלם והיקפי.
טווח מחירי נעליים וסנדלים: 100-200 ש"ח, אביזרים: 20-150 ש"ח - לפני מבצעים.

מה לבשתי?
שמלה+חגורה: תמנון // שרשרת: המשביר לצרכן // 
סנדלים: Big Tom // תיק: לא ידוע // שעון: Ice Watch

ומה בחרתי לעצמי? אכן, משימה קשה. לאחר התלבטויות רבות החלטתי פה אחד-שלי-על הסנדלים הירקרקים האלו:


וגם הונצחתי איתם לעד:


 מה הסקופ שלכם?














4 תגובות:

  1. השרשרת והנעליים בכתום מהממים והשילוב והתאמה ביניהם מנצחים. תתתחדשי על הירוקות גם הן מדהימות. כל כך מחמיא כל הצבעוניות הזאת. תהני ושבת שלום.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה אדום-כתום! (אני בהכחשה. מעדיפה לחשוב שהן אדומות)
      תודה רבה יקירה. אני אוהבת את השילוב הזה-מקפיץ כל הופעה.
      שבת שלום♥

      מחק
  2. בכיול צבע של צילום תמונות לא תמיד רואים את הצבע. וגם צבע קורל מהמם. אני אוהבת אדום וכתום, יש להם אמירה בכל אקססוריז, איפור והופעה. ואני לא מפחדת מהצבע, אני דווקא נהנית לאפר בצבעי נאון, וגלידה, בעיקר בקיץ. וסורי על השבת שלום, התבלבלו לי הימים ושעות מהחגים ומשמרות האינסופיות שנוחתים עלינו. אני רואה רק פלורוסנטים רוב השעות ויוצאת וחוזרת בשעות לא שגרתיות מהסבבים של התורנויות בעבודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני אוהבת אדום וכתום, ובעיקר ורוד ☺
      זה בסדר לגבי השבת שלום ביום חמישי, נותן הרגשה שהשבת כבר כאן. חוץ מזה, לא ידעת אם אעלה עוד פוסט היום (מה שכן קרה) אז אפשר לאחל קודם.
      מקווה שיסתדרו לך הימים-גם כשלא עובדים הימים מתבלבלים.
      תנוחי בסופ"ש ותצאי קצת לשמש לקבל ויטמין D.

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...