יום ראשון, 23 בספטמבר 2012

ירוק זה הכי, אחותי!

שמתי לב שלא כתבתי עד כה אף פוסט על לקים. בושה וחרפה ממש! 
פעם, מזמן, כשהיה לי זמן, הייתי משקיעה רבות בציפורניי-מגדלת ומטפחת באהבה, מורחת כל יומיים לק חדש וצבעוני, וזה רק בידיים. ברגליים הייתי משקיעה אף יותר בטיפוח-עושה פילינג, מורחת קרם רגליים. אבל בשנה ו-8 חודשים האחרונים הידרתי את הלקים מאצבעות ידיי, מכמה סיבות: הראשונה והחשובה היא שעד לאחרונה התינוקת שתתה מבקבוק וממש לא רציתי שייפלו חתיכות לק לתוך פטמות הבקבוקים כשאני מנקה אותן. לא בריא. לכן הפסקתי למרוח עליהן, פרט למסיבת הבריתה שעשינו לה לפני יותר משנה, כשרציתי להיות חגיגית במיוחד. כמובן שהורדתי מיד אחרי המסיבה.  סיבה נוספת היא כמובן הצורך בשטיפה יומיומית של הבית ולמרות שהלקים שלי עמידים מאוד, הרי שאין לי כוח להחליף אחרי ארבעה ימים. וסיבה שלישית ואחרונה היא עייפות שלי ועייפות החומר-לא הלקים, פשוט מן חוסר חשק לכך. כעת, מזה חודשיים שהקטנה כבר לא שותה מבקבוק, ולי חזר החשק ולכן אני חוזרת להרגליי.
לפני כחודש חברת essie, שהחלה למכור את לקיה בסופר פארם, פרסמה בפייסבוק הודעה לפיה כל הממהרת ללחוץ לייק לדף שלה-תזכה בלק מתנת החברה. שאני אגיד לא? מאחר ואין לי שום לק של החברה (נראה לי מוגזם להוציא 55 ש"ח על לק, כשהלקים שאני קונה עולים פחות מ-20 ש"ח ועמידותם לא מוטלת בספק-של Chic), לחצתי על הכפתור והמתנתי. ואכן, לאחר כחודש הגיע אלי הלק הירקרק ושמו בישראל Navigate her מן לשון נופל על לשון שכזה. חביב ביותר. אני אוהבת כשחברות קוסמטיקה מעניקות שמות למוצריהן, זה גורם להם להיות יותר אנושיים וחביבים, פחות מנוכרים ממוצר עם מספר.
אודה ולא אבוש, תחילה כשראיתי את צבע הלק חשבתי לעצמי-מה זה הנזלת הזאת? בלי להעליב. אבל כשמרחתי על ציפורני נדלקתי: הירקרק דהוי בית-חולימי שכזה, אבל לאחר מספר שכבות הוא נהיה ירוק פסטלי בהיר, אטום ומדליק (שוב שורש ד.ל.ק). 
אני לא הולכת לחפור לכם עם השוואה מדוייקת ללקים אחרים, תנועתיות המברשת ועמידות מדי דקה. 
מה שכן, מצאתי שני לקים ירוקים בין אוסף הלקים שלי והחלטתי לעשות הפקה קצרה. כן, זה היה כרוך בלהחליף את הלק אחרי יומיים בלבד-למי יש כוח יום אחרי יום, או, רחמנא ליצלן, באותו היום-אבל הצלחתי.
הלק הראשון - מס' 407 של Chic (באתר החברה נקרא Sweet Pistachio). ללק יש נצנצת דקיקה וקלה, והגוון סלדין. מכיל 17 מ"ל, כמות מכובדת לכל הדעות. הלקים של Chic בעלי העמידות הכי טובה שפגשתי, במחיר זול במיוחד.
מאחר ומצלמתי היקרה ללבי שבקה קלות, תמונות הלקים צולמו במצלמה השניה והפחות טובה ועמכם הסליחה, אם כי תמונות הלקים על ציפרניי צולמו מזמן עם המצלמה ששבקה והן נראות יותר טוב (וגם כל בלוגרית תוכל לספר לכם כמה קשה לצלם לקים ושפתונים-הגוונים אף פעם לא יוצאים כמו במציאות), אבל.. טרחתי ומצאתי באתר החברה תמונה של הלק. אי אפשר להעתיק אותה, לכן אצרף רק את הקישור - כאן.
קבלו תמונת הלק על ציפורניי:

כפכפים-Ralph Lauren
 
הלק השני-מס' 25 של My Cosmetics. בדומה לביוטיקייר ו-WOW, גם MC היא רשת חנויות לממכר אביזרים, מוצרי איפור זולים, תכשיטים וכד'. לק זה הינו בעל גוון ירוק-דשא נאוני במקצת. עמידותו פחותה מזו של Chic, אם כי גם כן לא רעה בכלל. קל למריחה, מראה אטום. מכיל 15 מ"ל.
 
סנדלים-גלי

 
ואחרון אחרון חביב, הסיבה לשמה התכנסנו כאן-לק ירקרק Navigate Her של essie: מודה שהיה לי קצת קשה עם המברשת הרחבה יותר מאשר מברשות של לקים אחרים שאני רגילה אליהם, אבל בסוף הצלחתי. הבקבוק מכיל 13.5 מ"ל (וחצי!). העמידות טובה, הצבע מיוחד והשם מגניב. רק שיקצצו במחיר והכל יהיה מושלם. טוב, a girl can't have it all כנראה.

כאן דווקא הצלחתי להעלות תמונה מהאתר הבינלאומי (כי איפשרו בחוכמה אופציה של העתקת התמונה). קבלו:
 
 
התמונה מכאן
 
סנדלים-קליגולה




עוד תזכו לראות פוסטים נוספים על לקים, בעקבות לקים שקיבלתי מהגרלה ומהפתעה שלא מגלים...
עד כאן להפעם,
שימו לב לדוגמית השבוע החדשה
ליחצו לייק על דף הפייסבוק של הבלוג  


גמר חתימה טובה
והיו טובים!



 

13 תגובות:

  1. ראשית אומר (ובטח כבר הזכרתי זאת בעבר) שאני מאוד נהנית מהכתיבה שלך - יש לך את זה ניבה!
    ועכשיו לעניין הירוק, הולם אותך מאוד ! אהבתי את כל הירוקים פה, כולם מחמיאים מאוד. והסנדלים, גם אותם מאוד אהבתי, השחורות של קליגולה מחמיאות לרגלייך במיוחד.

    השבמחק
  2. שוב התבלבלתי בין המינים :-) "...וסנדלים...שחורים...מחמיאים...":)

    השבמחק
  3. או אולי זה בכל זאת אמור להיות בלשון נקבה....עברית שפה קשה :)

    השבמחק
  4. לידיה יקרה, כל כך נעים לי לקרוא את המחמאות שלך. תודה תודה! התיקון השני היה בסדר☺ את צודקת, חבל שהעברית לא כמו אנגלית, החיים היו יותר קלים לכולם, אני בטוחה.
    גמר חתימה טובה לך ולמשפחתך המקסימה♥

    השבמחק
  5. תודה :-) גמר חתימה טובה גם לך יקירה ולמשפחה

    השבמחק
  6. כבר אמרתי בעבר, נדמה לי שזה היה בפוסט שלך על נעלי נוחות, שעם כפות רגליים מושלמות כמו שלך הכל נראה טוב, אז אחזור על זה שוב - עם כפות רגלים מושלמות כמו שלך הכל נראה טוב. ועוד נקודה שחוזרת על עצמה, המזליסטיות שלך לזכות בכל ההגרלות ביקום - שקלת ללכת פשוט למלא לוטו?...בחיים שלי לא זכיתי בשום הגרלה ופשוט הפסקתי להשתתף כדי לתת לאלה שהקארמה מעל ראשן (כמוך) חיים יותר קלים...
    שנה טובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. שרית, את מביכה אותי.. אני לא חושבת שהן מושלמות, פשוט המצלמה מטשטשת קצת.
      אני ממש לא זוכה בכל ההגרלות-רק בקטנות שבהן, דווקא אלו שהייתי רוצה מאוד-אני לא זוכה, וזו הקארמה שלי☺
      גם לוטו לא יעזור במקרה הזה אז חבל על הכסף.
      אל תפסיקי-אחרת באמת לא תזכי בכלום..
      גמר חתימה טובה ושנה טובה!

      מחק
  7. אהבתי את כולם! האהוב עליי ביותר הוא האחרון של אססי, עדין וקיצי. אחלה פוסט.

    השבמחק
    תשובות
    1. חובבת ירוקים את?
      תודה
      וגמר חתימה טובה☺

      מחק
  8. עד לתקופה האחרונה ירוק היה לגמרי לא, השנה שחור כחול וגם ירוק שימשו למניקור.

    לפדיקור אני מעדיפה תמיד צבעים "נשיים יותר" אדום, ורוד ואפילו סגול. ההשתוללויות זה על הידיים

    השבמחק
    תשובות
    1. ראיתי שהתחלת להשתולל עם הצבעים! מעולה. אף פעם לא מאוחר לגוון.
      גמר חתימה טובה לך ולמשפחתך♥

      מחק
  9. אני חולת ירוקים! כמה שיותר- יותר טוב.
    אהבתי את כולם- והם ממש מחמיאים לצע עורך!

    השבמחק
    תשובות
    1. מעולה! ירוק זה צבע מרענן לדעתי.
      תודה רבה☺

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...