יום חמישי, 8 בספטמבר 2011

סוגרים שבוע..

כדי לחגוג את החופש (היחסי) שחזר אלי נסעתי ביום ראשון לקצת סידורים ונכנסתי לגולף. היה לי זיכוי ע"ס 20 ש"ח אז חיפשתי משהו קטן. מצאתי שמלת-חולצה או חולצת-שמלה. שרוולים באורך 3/4, דמויית שיפון (טוב, נו, פוליאסטר, לא צריך להיות קטנוניים), כפתורים לכל האורך, כיווצים בחזה וצווארון כשל חולצת כותנה. אבל הכי יפה הדוגמא-מעין כתמים של צבעי מים בגוונים כחול, ורוד ואדום עם טיפה שחור. עלתה 59.90 במקום 199.90!!! מה שמראה שהרווחים של רשתות הם עצומים. הקיצר, רק בבית מדדתי אותה (אם יש משהו שאני שונאת בקניות זה המדידות, ואני לא לבד) והיא יפהפיה-אפשר להוסיף חגורה, אפשר בלי במראה משוחרר, מעל טייטס או גרביונים או אפילו ג'ינס. בחורף אפשר כמובן עם קרדיגן קטנטן או דווקא סריג כבד ארוך. כנראה שחולצת-השמלה הזו היא במקום שמלת המקסי הפרחונית שכל הקיץ חלמתי שאקנה ולא עשיתי זאת.. עכשיו אני רק צריכה נעלי בלרינה אדומות להשלים את המראה.. ממש בושה אבל אין לי נעלי בלרינה בכלל-טרם מצאתי דגם שייראה מספיק יפה ולא מקרטון וגם לא יעלה 900 שקל כמו ה-pretty ballerina. הצעות תתקבלנה בברכה. בקופה גיליתי דבר חדש: כרטיס המועדון ששירת אותי (ואת קרובי משפחתי) נאמנה במשך שנים הוחלף בכרטיס חדש בעל תנאים חדשים: כבר אין הנחה של 10% על הקניות אלא צוברים נקודות. בואו נדבר רגע על עניין הנקודות: בפוקס יש את זה כבר כמה שנים ומה שטוב זה שאם אין מספיק נקודות לרכישת פריט כלשהו אפשר להשלים במזומן/אשראי/גיפט קארד וכו'. גם בקסטרו התחילו עם זה לפני יותר משנה אך שם אי אפשר להשלים את הנקודות-כלומר אפשר לקנות רק בסכום הנקודות שיש לך, שזה מבאס, לכל הדעות, וגם מכעיס (קופאית אחת הסבירה לי פעם שאם אפשר היה להשלים אז זה בא על חשבון קניה בסכום מלא של לקוחה משלמת - דבר טפשי ביותר, והלא גם אני שילמתי.. חוץ מזה, זה יכול רק למשוך עוד לקוחות). בגולף צוברים גם כן 10% מערך הקניה בנקודות, אולם אם יש לי כבר 50 נקודות ואני רוצה להשלים עבור מוצר-זה אפשרי (מצד שני, קחו את זה בערבון מוגבל-הקופאית התקשתה קצת להסביר לי על תנאי הנקודות אז אולי זה לא בדיוק זה). כמו כן מקבלים מתנת הצטרפות בסך 100 ש"ח למימוש בקניה מעל 400 ש"ח וצבירה כפולה של נקודות בחודש יום ההולדת. באסה! הלכו כל ההנחות!
לטעמי, מועדון הלקוחות הכי שווה שהשתייכתי אליו אי פעם הוא לייף סטייל-מבצעים, מחירים מיוחדים, קופונים, הנחות יום הולדת שוות, ופעם אפילו קיבלתי סט קרם גוף וסבון נוזלי לכבוד חגיגות יום הולדת ללייף סטייל או משהו כזה.
אבל אני גולשת.
אז הנה השמלה:



ומקרוב-דוגמת כתמי המים:



בעת שהנחתי את השמלה על הרצפה כהכנה לצילום נתקלו עיני בטוניקה של בתי האמצעית, שנקנתה בשנה שעברה בהוניגמן, וראו זה פלא-כמעט אותה הדוגמא:





5 תגובות:

  1. תתחדשי, החולצה ממש מדליקה!
    אין ספק שהמחירים בעונה מוגזמים לגמרי ואני מדברת על כל הרשתות לא רק על גולף.
    המועדונים האלו ממש לא שווים כלום. לייף סטייל הוא המועדון היחיד שלי ואני משתמשת בו יחסית, אבל לא ברמה מספיקה לטעמי. הם יכולים להשתדל יותר.

    השבמחק
  2. תודה!
    את צודקת לגבי המועדונים. אבל יש מועדון שווה שהצטרפתי אליו לאחרונה של s.wear למי שאוהבת את הסגנון ו/או ספורטאית. עושים שם מכירות לחברי מועדון בלבד ויש הטבות נחמדות-עכשיו קיבלתי ליומולדת תלוש של 50 ש"ח לקניה בחנות למשך חודשיים (!) ויש מה לקנות במחירי סופעונה.

    השבמחק
  3. כן, זה מועדון מוצלח למי שקונה שם, לחברה שלי יש מועדון שם והיא מרוצה.
    הסתדר לך לגמרי טוב יומולדת בסופעונה :)

    השבמחק
  4. נכון. כל המועדונים הם "בלוף" אחד גדול בכדי למשוך לקוחות. ישנם מועדונים שאי אפשר לקנות את הקולקציה החדשה מצבירת הנקודות (כמו קרייזי ליין) כדי שתקני את החדשה במחיר מלא. אם את קונה את הקולקציה הישנה עם הנקודות שיש לך, בטח תקני גם מהקולקציה החדשה כדי שתהיה בתמונת האופנה העכשווית.

    השבמחק
  5. דנרה-אכן, זה יכל להסתדר טוב אם היו נשארים בגדים בחנויות. בחנות אחת המוכרת אמרה לי "אין מידות" ולא הבנתי-אולי את המידה שלי דוקא יש? ואם אין בכלל מידות אז תגידי שנגמרו הבגדים..
    ליעד-זה נכון. אולי כדאי לעשות חרם צרכנים על מועדוני לקוחות.. (:

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...