יום שישי, 13 בינואר 2017

ממתקים חדשים יותר ופחות מבית בובי בראון

מבין רשתות האיפור המקצועי בארץ, בובי בראון האהובה עלי ביותר. ישנם מוצרים שנכנסו לשימוש קבוע כבר לפני שנים ומדי פעם אני נותנת צ'אנס למוצרים חדשים. אני אוהבת את האפשרות לקבל מעט מהמוצרים (שניתן) בצנצנת קטנה ולהתנסות בבית. כך עשיתי עם קרמים ועם מייק-אפ: מאחר ואני מגיעה מאופרת לחנות וגם לא תמיד יש לי זמן להתעכב, אני מבקשת מעט מהגוון שמתאים לי ומתנסה בבית בזמני הפנוי, וגם בד"כ הכמות מספיקה למספר התנסויות אז זה פלוס מאוד גדול.
בחודשים האחרונים רכשתי מספר מוצרים - חלקם חדשים ואחד ותיק ואהוב; ומוצר אחד זכיתי בהגרלה.

Intensive Skin Serum Foundation SPF40 - בגוון Porcelain - זהו מייק-אפ משקם הכולל סרום. אני אוהבת שילובים שכאלה, בעיקר מפאת חוסר זמן וגם יובש קל בחורף. מכיל פורמולה של ליצ'י, במבוק דשא ועוד דברים טובים במרקם נעים-נעים. אהבתי את מקדם ההגנה הגבוה-זהו המייק-אפ בעל המקדם הכי גבוה בו נתקלתי. מחיר: 280 ש"ח, 30 מ"ל.
במקום משאבה או סתם פתח, למייק-אפ הזה יש פפיטה בקצה לשימוש חסכוני ויעיל. יש לנער היטב את הבקבוק לפני השימוש וגם להזדרז במריחה מאחר והחומר מתייבש מהר. יש לו ריח מעט חמצמץ עקב תמציות הצמחים ממנו מורכב. המרקם שלו הכי נעים שניסיתי (וניסיתי המון מייק-אפים)-עדין ומשיי, ממש לא מורגש.
הכיסוי בינוני פלוס, המראה מאוד אחיד ולא מאופר, העמידות די גבוהה והעור מרגיש מוזן הודות לסרום.

Instant Confidence Stick-Line Smoother - סטיק המיועד לטשטש קמטוטי הבעה. 180 ש"ח, 3 גרם. יש למרוח נקודתית על האיזור בו נדרש טשטוש לפני הנחת המייק-אפ (למרות שבחנות אמרו לי שיש למרוח אחרי הנחת המייק-אפ. מנסיון זה לא משנה), ובמהלך היום לפי הצורך לנטרול מראה שומני.
הסטיק לבנבן שהופך שקוף על העור, המרקם שומני וסמיך. מרגישים מתיחה של העור. כמובן שלא מטשטש קמטים עמוקים, אבל בהחלט נותן מראה מעט מוחלק. על קמטי ההבעה בצדי הפה יש השפעה קצת יותר גדולה, כי הם לא עמוקים אצלי.
יש להקפיד למרוח את הסטיק על עור מוזן היטב על מנת שלא ייווצר יובש או גבשושים. 

Lip Gloss - בגוון Crystal - ליפ גלוס שקוף. מרקם סמיך מאוד. ניתן להשתמש as-is או מעל שפתון מאט להפיכתו למבריק, או מעל שפתון מבריק להגברת עמידות וברק. 
Smokey Eye Kajal Liner - בגוון Storm. עפרון עיניים בגוון אפור מעט מבריק. בקצהו השני ספוגית מעט קשה לטשטוש. המריחה מעולה, נוחה, המרקם עדין ולא דוקר, הספוגית מטשטשת מצויין ולא מכאיבה. 

Greige Eye Palette - פלטה הכוללת 8 צלליות בגוונים טבעיים וחמים, 4 מהן גליטריות ו-4 מאט. הגוונים החל משמנת מאט, עבור בגווני מוקה וקפה בחלב, וכלה בנחושת וחום-שוקולד. אין לי מושג כמה עולה הפלטה מאחר וזכיתי בה בהגרלת פייסבוק.
הצלליות מונחות באריזה נפתחת מלמעלה עם מראה בחלקה הפנימי, ונסגרת עם מגנט חזק. חבל שאין מברשת קטנה.




למעלה משמאל: Ivory, Brown Haze, Twinkle, Slate
למטה משמאל: Greystone, Earth Metal, Greige, Fog.

הפיגמנטים הכהים חזקים ועמידים יותר מהבהירים. העמידות הכללית די טובה. ניתן לטשטש היטב את המעברים בין הצלליות. יש נשורת של הצלליות הגליטריות, לכן כדאי לאפר את העיניים לפני המייק-אפ.

Brightening Finishing Powder - בגוון Porcelain Pearl - הפודרה המועדפת עלי, אני קונה חדשה עוד לפני שהישנה מסתיימת על מנת לא להשאר יום אחד בלי. כבר כיכבה בבלוג בעבר. בעלת 6 גוונים להארות ופתרון בעיות כמו כתמים, כהויות ועוד. מעניקה מראה מואר וזוהר לעור הפנים.
דבר אחד-לא פעוט-ביאס אותי בעת הרכישה האחרונה, בסניף באילת: הודיעו לי שכרטיס ה-pro שלי פג תוקף (כרטיס למאפרים המעניק הנחה של 30%), וחידוש יעלה 150 ש"ח. לשנה. זה מאוד הפתיע אותי מאחר וקיבלתי את הכרטיס ללא תשלום לפני מספר שנים ולא נאמר על כך שיהיה צורך לחדשו, ועוד בתשלום. פניתי בפייסבוק וענו לי שמה-1.7.16 זה המצב. עניתי שחבל שלא מיידעים על כך במייל או sms, כפי שעושים כשיש מבצעים, ארועים וכו', אז ענו לי שהמידע נגיש בכל אחד מסניפיהם. חבל שכך נוהגים בלקוחות ותיקים.

ונחזור לאיפור:
זו התוצאה הסופית-מראה טבעי ונטול מאמץ.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...