יום שבת, 6 באוגוסט 2016

מכנסי הנוחוּת שלי

לפני חמישה חודשים, בחורף, כתבתי פוסט על שמלות הנוחוּת שלי (לינק), אלו שכייף ונעים לטוס איתן, ליסוע למרחקים או סתם לשבת בפיקניק ולבלוס בנחת בלי לסבול. כעת הגיע הזמן למכנסי הנוחוּת שלי.
חיפשתי מכנסיים שאינם טייץ ושכייף לשבת איתם זמן רב וגם נראים קצת זרוקים, כי כמה אפשר להיות ספורט-אלגנט? מצאתי את מבוקשי בפרופיל: מכנסיים מקומטים כהלכה, דקים עד מאוד, בצבעים דהויים, נעימים ורכים. אז קניתי שניים- אחד בכחול-נייבי והשני בירקרק-זית.
כדאי לקנות בדיוק במידה, מאחר והם מעט מתרחבים עם השימוש ולאחר הכביסה מתכווצים שוב.
למכנסיים 5 כיסים (הכיס הקדמי הקטן משום מה בצד שמאל, אבל זה לא מפריע כמובן), ו-4 כפתורים חיצוניים.
כמובן לא לגהץ את המכנסיים-כל היופי שבהם זה הקמטים...
רצוי וכדאי לקפל שני קיפולים דקים. זה מוסיף.

שתי הצעות הגשה:

חולצה שחלקה הקדמי קצר והאחורי מתנפנף וארוך, כמו ג'קט מאסטרו. החולצה מבד נעים ודקיק וכל כך כייפית. רכשתי אותה בתחילת הקיץ ב-TNT ואני חורשת עליה, גם עם סקיני שחור.
הכפכפים הנוחים-עד-מאוד נרכשו לאחרונה ביאנגה. יש גם בוורוד ושחור, ובא לי לקנות את כולם...
זאת התספורת החדשה שלי (וגם גוונים!), לכבוד מסיבת הבת מצווה המתקרבת.
שרשרת הצ'וקר נרכשה ע"י הבכורה לפני שנה, עוד לפני שהצ'וקרים חזרו כאן לאופנה. גם היא קיבלה את חזאות הטרנדולוגיה בגנים.
כאן לוק יותר זרוק (גם יצא לי חרוז):
חולצת טישו דקיקה ושקופה מבית דלתא. שמתי לב ששתי החולצות מדברות על שינה. כנראה תת המודע מבצבץ החוצה.
השרשרת היתה של אחותי לפני כשלושים שנה והייתי מפלחת לה אותה. אני יודעת שאת קוראת את זה עכשיו....
הסניקרס: נעלי מרקו
 
המוכרת אמרה שהמכנסיים נחטפים בהמוניהם. הזוג הבא שלי יהיה אפור בהיר.

שבוע נוח גם לכם!






6 תגובות:

  1. אני מתה על הבגדים של פרופיל, הם תמיד באזור הנוחות, כייף ללבוש אותם והם מעודכנים תמיד בטרנדים העכשוויים אבל עדיין עם טוויסט ייחודי. המכנסיים ממש יפים לך. יש לי כאלה בקצר (לא קצר מדי- כאלה שמקפלים מעט). כל החלק העליון זהה וקניתי אותם לפני כשנה בפרופיל. תתחדשי ותהני ♥ פוסט נהדר כמו תמיד ♥ שבוע טוב ולא חם מדי

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת בגדים נהדרים ונוחים.
      תודה רבה לידיה יקרה ושיהיה לך שבוע מקסים וקריר ♥

      מחק
  2. וואו,מפגינה את בורותי ברבים,כי מעולם לא שמעתי על החנות הזאת(כנראה לא הגיעו לקרית שמונה...). אוהבת מאוד את הסגנון הזה של המכנסיים ותודה שכתבת מכנסיים ולא מכנס...

    השבמחק
    תשובות
    1. בדקתי עבורך את רשימת הסניפים, הכי צפוניים הם בירכא ורמת ישי...
      והרסת אותי בקשר למכנסיים ולא מכנס-גם אני שונאת שכותבים ואומרים ככה :)
      תודה רבה יקרה!

      מחק
  3. כל כך מבינה! גם לי יש מכנסי נוחות שכבר שלוש שנים אני טסה רק איתן.

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...