יום שני, 6 ביוני 2016

שובו של הווסט הארוך

הווסט הארוך חזר! לפני שנים רבות, עת הייתי נערה, היו לי ווסטים ארוכים. אחד מהם אני זוכרת היטב-בצבע כחול כהה, בעל גזרת ג'קט בלי שרוולים, נדמה לי עם כפתורים בחזית אבל אל תתפסו אותי במילה.
והינה, קאמבק! ווסט ארוך זאת המצאה מעולה-לימים בהם את רוצה ללבוש מכנסיים צמודים-מדי עם חולצה קצרה, או סתם בא לך על מראה אלגנטי בלי הכבדות של ג'קט בגלל שזה קיץ.
לטעמי, הווסט הארוך הולך הכי טוב עם טי-שירט לבנה, אפשר גם עם הדפס צבעוני, הולך מצויין עם ג'ינס ארוך או קצר ולמראה ספורטיבי-עם סניקרס. כאן הלכתי על מראה מעט יותר מעוצב.
הווסט הראשון נקנה לפני כמה שנים ב-S. wear. חוץ ממלבושים ספורטיביים יש להם גם יציאות של שמלות נוחות (לינק), עליוניות מעניינות וגם ווסט ארוך. בחרתי בצבע הבז'י שמתאים לכל צבע כמעט.
השרשרת הסמי-עתיקה מחנות יד שניה גלרינה, עליה כתבתי בעקבות ביקורי שם (לינק), טי-שירט לבנה סופר נעימה ומחמיאה מזארה, ג'ינס - שאפשר לומר עליו את אותו הדבר - מאמריקן איגל, סנדלים מוזהבים מאלדו ותיק קש כיאה לקיץ.

הווסט השני נרכש לאחרונה בלונדון, ברשת האהובה עלי New Look. צבעו מעין סגלגל-אפרפר, הוא ארוך מאוד ומעט נוקשה, ויש לו אבזמים בצדי הגוף למרות שאין להם תפקיד. רק לקישוט.
 מכנסיים (שאני מאוד אוהבת וחייבת עוד בצבעים אחרים) מ-C&A בפראג, שרשרת מאי-ביי

נעלי השוס נרכשו גם הן ב-New Look. הן עשויות זמש, צבען אפור בהיר, עקבים בינוניים (5 ס"מ) וצריך ללכת איתן בזהירות כדי לא ללכלך.
 צמיד-היה של אמא. השילוב אפור-ורוד אהוב עלי עד מאוד.

ואתן, כבר הצטיידתן בווסט ארוך?



4 תגובות:

  1. הזכרת לי שאי שם בניינטיז גם לי היו כל מיני ווסטים ארוכים. יופי של טרנד

    השבמחק
  2. ממש אהבתי את הלוק :) היתה לי תקופה ארוכה של חיבה לחולצת ווסט מגניבה, ואיכשהו זה עבר לי.. אבל מאוד אוהבת את הלוק הזה עלייך!

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי יחזור לך חחח... :)
      זה עניין של מצב רוח אופנתי, אני משערת.
      תודה רבה יקירה!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...