יום שבת, 5 בדצמבר 2015

Kiko Milano

Kiko Milano, או בקיצור קיקו, הינה חברה איטלקית מובילה המציעה מוצרי איפור, טיפוח ואביזרים ובעלת סניפים בארצות רבות בעולם (כמו למשל אנגליה, צ'כיה, פולין, ארה"ב ועוד ועוד. אבל לא בישראל).
כשהייתי ברומא לפני מס' חודשים, היתה חנות קיקו ליד הדירה בה שהינו. כל יום עברתי לידה, שמעתי את המוזיקה הרועשת וראיתי את המוני הילדות צובאות על המוצרים, והמשכתי הלאה. ביום האחרון, כשנותרו לנו כמה שעות עד לטיסה, החלטתי לצלול למים ולהכנס. הפעם החנות היתה די ריקה. עברתי, יחד עם בנותי הגדולות, ליד המדפים המלאים, ומשהו באריזות שבה את לבי. אי אפשר היה לצאת בידיים ריקות ולכן הלכתי על צלליות-שהן התאווה האיפורית הכי גדולה שלי-ועל שפתונים, ככה על הדרך.

Color fever-eyeshadow palette-100 - פלטה הכוללת 4 צלליות אפויות גליטריות, לא מצויינים שמותיהן. יש מראה בחלק העליון הפנימי של הפלטה. הצלליות מאוד מאוד פיגמנטיות, נעימות למגע על העפעף במרקם משיי וסופר עמידות. מחיר: 4.9 יורו (כ-20 ש"ח).
הצללית התחתונה השמאלית (שמנת) משמשת כבסיס לצלליות, אני משתמשת בה לכיסוי העפעף וכן על עצם הגבה. את הצללית העליונה השמאלית (מעין שמנת מעורבב בחום בהיר) אני מניחה בזוויות הפנימיות של העין להארה. את הצללית הימנית העליונה (חום קפה בחלב) אני מניחה על כל העפעף ובקפל העפעף מניחה את הצללית החומה הימנית התחתונה. לכל הצלליות אפקט גליטרי סגלגל שנטמע בצללית ומעניק לה עומק ויופי מיוחדים.
 

Free Spirit lips&cheeks - שפתון-עפרון לשפתיים וללחיים. גוון 04 Typical Dahlia. מחיר: 4.4 יורו
(18.5 ש"ח), 4.5 גרם. בתוך האריזה-הפתעה: מחדד לחידוד העפרון העבה.
הצבע המתקבל על השפתיים הוא מעין ורוד בזוקה בוהק מעט, למרות שעל הפקק נראה יותר ורוד עתיק. אגלה לכם בסוד-לא ניסיתי עדיין להשתמש בעפרון כסומק, בגלל שהמרקם כל כך קשה ולא נעים, ויש ריח של עפרון שמלווה אותי כל היום כשאני מורחת את השפתון, לכן אני כמעט ולא משתמשת בו.

 
Ultra glossy stylo-810 - שפתון לחותי בעל גימור גלוסי. מחיר: 1.9 יורו (8 ש"ח), 2 גרם. מכיל מקדם הגנה מהשמש SPF15, מכובד. השפתון הוא שילוב בין שפתון לגלוס, פחות דביק מגלוס ומעט יותר עמיד ממנו (שזה אומר כמעט ולא עמיד), בעל מרקם מעט גס עקב הגליטרים הגרוסים שמכיל. הצבע יפהפה-ורוד כהה, מעט מנצנץ.
 
  
 
 













2 comments:

  1. קיקו <3 אני מאוהבת במותג הזה! כ"כ חבל שבלתי אפשרי להשיג אותו כאן... תתחדשי על הכול, כל מה שבחרת מחמיא לך מאוד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שאצטרך לנסות מספר מוצרים נוספים מקטגוריות אחרות על מנת להחליט אם אני אוהבת או לא... הצלליות בהחלט מעולות.
      תודה רבה יקירתי!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...