יום רביעי, 31 באוגוסט 2011

סוף זה תמיד התחלה...

טוב, איך מתחילים? בטח בפוסט ה-100 אסתכל אחורה ואצחק... אבל אנחנו רק בפוסט הראשון אז..
נעים מאוד, אני ניבה ובבלוג שלי אכתוב על מה שמעניין אותי, בתקווה שיעניין גם אתכם.
מחר חוזרים ללימודים סוף סוף ואפשר לנשום קצת לרווחה.
הגשם שהפציע היום עשה לי כל כך טוב על הנשמה-מתי כבר חורף, מתי?
סילחו לי על העיצוב הקצת-משעמם, עדיין בשלבי גיבוש וניסוי וטעיה (וגם תהייה..).
לאט לאט אסתדר עם העניין הזה של שיתוף וכתיבת כל העולה על רוחי ואפסע בדרך חדשה.
בהצלחה לכל התלמידים הקטנים והגדולים ולהורים המותשים-שנה טובה!



3 תגובות:

  1. סוף סוף פתחת בלוג, כל הכבוד.

    השבמחק
  2. ניבה, מחכה לראות תמונות אופנה. רקפת

    השבמחק
  3. באמת מדהימה.
    תמשיכי לפרסם.
    רומי

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...