יום רביעי, 25 במאי 2016

No.7-Lift & Luminate foundation

כידוע, חובבת מייק אפים אנוכי. לא אשקוט עד שאמצא את המושלם. במסגרת מסע החיפוש, רכשתי את ה-Lift&Luminate foundation של No.7 בבוטס בלונדון. עלה 16.5 פאונד (93 ש"ח), 30 מ"ל.
למייק אפ מבחר של 14 גוונים, אני התאמתי לי את הגוון Cool Vanilla - מעין בז'י בהיר וחמים.
המייק אפ מיועד לנשים בוגרות ומכיל קומפלקס אנטי אייג'ינג המיועד להרים, למצק, ליישר ולגהץ. טוב, לא באמת.
למראה טבעי-מואר, נועד להפחתת הופעת כתמי פיגמנטציה ונקבוביות, ולהעניק מראה חלק ומואר. מכיל לחות ומקדם הגנה SPF15, קומפלקס פרו-רטינול, אנטי-אוקסידנטים, ויטמינים A ו-E להגנה מפני רדיקלים חופשיים. היפו-אלרגני כמו כל מוצרי No.7.
יש לי חלושעס למוצרי No.7. עוד בנערותי, עת הייתי בלונדון בפעם הראשונה, נכנסתי לי באלגנטיות לסניף בוטס הראשון בו נתקלתי, ומרוב שמחה על כך שהכל כל כך זול (בסה"כ 1.99! או 9.99! וכד'), מילאתי סלסילה וכשהגעתי לקופה נפרדתי מ-100 פאונד. אז=700 ש"ח. כן, השער היה מאוד גבוה. בינתיים השער ירד, המחירים עלו, וזכיתי להכיר מוצרים וחברות מהארץ והעולם, אך תמיד אשמור ל-No.7 חסד נעורים.
ונחזור לענייננו.
המייק אפ מגיע בתוך בקבוק פלסטיק קשיח גבוה ושקוף, כך שניתן לראות כמה חומר נשאר-מעולה! דרך המשאבה יוצאת כמות מדודה המספיקה לחצי פרצוף. החומר עצמו סמיך למדי, לא כ"כ אוהבת, אך ניתן להתגבר על כך אם מורחים פריימר לפני המייק אפ, ואז המריחה חלקה יותר.
הגוון מעולה ומתאים לי, העמידות טובה מאוד, הכיסוי בינוני והמראה המתקבל טבעי מאוד, לא הכי מואר (יש מייק אפים טובים יותר למראה מואר) אבל כן רענן.

מי מרים את הכפפה ומחזיר את מוצרי No.7 לחנויות ארצנו?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...