יום רביעי, 29 ביולי 2015

Color Riche בת שלושים ועדיין בועטת

סדרת השפתונים המצויינת (מנסיון!) Color Riche של לוריאל פריז חוגגת 30 שנות צבע ולרגל המאורע משיקה החברה 30 גוונים חדשים בגימורים מאט, לכה, קרמי ומראה זוהר.
קיבלתי להתנסות 2 שפתונים: מס' 640 erotique מסדרת גווני המאט, ומס' 632 greige amoureux מסדרת גווני המראה הזוהר. אין הרבה הבדל בין הגוונים שקיבלתי פרט לגימור-מאט וזוהר, הם מאותה קידומת.
מחיר: 112 ש"ח (לפני מבצעים, ותמיד יש כאלה), 4.2 גרם.
אריזה: השפתונים האלגנטיים מוזהבים ונסגרים בקליק.
ריח ומרקם: ריח חזק מדי של שפתונים של פעם (של דודות, מה שנקרא). המרקם חמאתי ונעים על השפתיים.
ההבטחה: שפתון עשיר בלחות השומר על שפתיים רכות וחלקות.
מבחן התוצאה: אוח, כל כך נעים! המריחה קלה ונעימה, הפיגמנט כל כך עשיר - מספיקה שכבה אחת לכיסוי מלא של השפתיים. השפתון המאט מתקבע מיד על השפתיים ולא זז. להבדיל משפתוני מאט אחרים שאני מכירה, השפתון לא מייבש כלל ואף שומר על שפתיים נעימות ומוזנות. השפתון הזוהר עשיר יותר בלחות, כמובן. שניהם עמידים מאוד, לשעות רבות, וכשמתחילים לדהות לאחר אכילה לא נותרת מסגרת מכוערת מסביב לשפתיים אלא הצבע דוהה בעדינות.






מס' 632
מס' 640 
ולמה לא כתוב L'oreal??





אני יותר מתחברת לגוון המאט. מה דעתכם?




אתם מעודכנים?


פייסבוק: ליחצו כאן



אינסטגרם: ליחצו כאן






4 תגובות:

  1. האודם האדום סימן ההיכר שלי הוא מהסדרה הזאת. היחיד שלא מייבש לי את השפתיים הרגישות שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת יפהפה ומתאים לך!
      גם אני מרגישה שהשפתונים מהסדרה הזו הם היחידים שלא מייבשים.

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...