יום רביעי, 10 ביוני 2015

אתר חדש לקליניק

את מוצרי קליניק אני מכירה מקרוב כבר כמעט 20 שנה, עת עבדתי כמזכירת מנכ"ל החברה היבואנית וקיבלתי "מנה לדיילת". המוצר הראשון שקיבלתי ואח"כ התמכרתי אליו היה הפודרה superpowder double face makeup. עם השנים גדלתי, ילדתי, עור פני השתנה ופעם אפילו ה-DDML הציל אותי (לינק) ומאז אני מקפידה שיהיה לי בקבוק בבית, just in case.
שמחתי כשהתחילו פרסומים על כך שהחברה התחדשה באתר מכירתי ושמחתי עוד יותר לראות כי המחירים באתר זולים יותר מאשר בחנויות וגם מציעים לרגל ההשקה מתנות מפנקות על כל קניה: בכל הזמנה מקבלים תיק איפור עם 2 דוגמיות לבחירה ומשלוח חינם עד הבית! בקניה מעל 249 ש"ח מקבלים קופסת פח צבעונית ועליזה ובה 4 מוצרים בגודל מיוחד, ועוד ועוד.

בלחיצה קלה כאן תוכלו ליהנות גם אתם מעולם היופי של קליניק.  

שוטטתי באתר והתרשמתי לראות כי פרט למוצרי האיפור עצמם, אשר מוצגים בצורה ברורה וניתן לראות את כל הגוונים, ישנם גם הסברים על כל מוצר, כולל הוראות השימוש ולאלו סוגי עור מיועדים. מוצרי הטיפוח מחולקים לקטגוריות לפי סוגי עור, סוג הדאגה (אקנה, קמטים, יובש וכד') וכד' וכך קל יותר למצוא מה שמחפשים, וגם הגברים לא מקופחים.
באתר כתבות רבות, הצעות הגשה למוצרים מתאימים וגם מקום להמלצות. וחשוב ביותר-ניתן לשלם עם paypal.

שפתוני Clinique Pop הושקו לאחרונה והתבקשתי לבחור גוון אחד. הבחירה היתה מאוד קשה: האם ללכת על סגול מרענן? אדום קלאסי? ורוד עדין וילדותי? ואולי בכלל מגווני הניוד למיניהם?
אגלה לכם במה בחרתי בפוסט הבא...
את אישור ההזמנה קיבלתי במייל תוך דקה מההזמנה, וגם לאחר שההזמנה תצא אקבל אישור. ביקשתי גם עטיפת מתנה. מותר לי להתפנק, לא?

בינתיים תשארו במתח עד הפוסט הבא...
 
 
 

אתם מעודכנים?

פייסבוק: ליחצו כאן

אינסטגרם: ליחצו כאן

 
 
 
 
 


 

2 comments:

  1. סוף סוף! זה מה שיש לי להגיד על זה שניתן לקנות את המוצרים שלהם דרך אתר(כמו גם האתר של mac). כמי שגרה. רחוק (אי שם בגבול הצפון) ואין נקודות מכירה קרובות,אני אוכל סוף סוף לקנות לי מהמוצרים של קליניק שאני כ"כ אוהבת... מקווה שעוד יבואנים וחברות נוספות ירימו את הכפפה ויפתחו אתרים נוספים.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני... נכון שיש אתרים בחו"ל אבל עד שהמשלוח מגיע (לחסרות הסבלנות)... רק שישמרו על מחירים נורמליים ויעשו מבצעים שווים ואז הרבה יקנו.
      תודה יקרה!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...