יום שלישי, 31 במאי 2016

Dry shampoo-Amika vs. Batiste

שמפו יבש מיועד למקרים הללו בהם אין לך חשק לחפוף שיער/אין לך היכן לחפוף שיער (טיול, טיסה ארוכה וכד')/את מתולתלת ולא חופפת כל יום ועוד דוגמאות רבות, אך אם לא חפפת יומיים ויותר השיער הופך שומני, מבריק, ועלול אפילו להסריח, לא עלינו.
שמפו יבש מסייע להאריך את פרקי הזמן בין חפיפה לחפיפה, במידה והוא טוב, כמובן, ועדיין לסייע לשיער להיראות כאילו דגמנת לז'ורנל התסרוקות אצל מעצב השיער הקרוב לאיזור מגורייך.
שמפו יבש מופיע בגרסת האבקה אותה מרססים או מפזרים על השיער, לאחר מכן יש לעסות את השיער מהשורשים עד לקצוות במשך שתי דקות על מנת לתת לאבקה להספג מבלי להשאיר כתמים לבנים, ואף כדאי להעביר מגבת על השיער בסיום התהליך.
הפעם בפוסט: Amika vs. Batiste. את הספריי של Batiste רכשתי בלונדון, ושל Amika קיבלתי להתנסות.

ספריי שמפו יבש - Amika perk up dry shampoo - המוצר הנמכר ביותר של אמיקה לעיצוב השיער. ללא אלומיניום או טלק, מכיל עמילן אורז טבעי לספיגת שומן עודף ולכלוך. ללא פאראבנים, ללא צבעים מלאכותיים, מתאים לשיער שעבר החלקה ברזילאית/קראטין.
מחיר: 110 ש"ח, 232 מ"ל.
אריזה: בקבוק תרסיס עם פייה, צבעוניות עליזה מאוד.
ריח: מתקתק כמו שאר מוצרי החברה (לכולם אותו הריח).
הוראות שימוש: יש לנער לפני השימוש. לאחוז את הספריי במרחק של כ-10-20 ס"מ מהשיער, לרסס לכיוון הקרקפת בעדינות מהשורש החוצה. אח"כ להמתין 1-2 דקות ולסרק או לעסות עם קצות האצבעות.
ההבטחה: הפורמולה יוצרת טקסטורה, מוסיפה נפח ומרעננת את השיער בין חפיפות. רכיב האובליפיכה מרכך את השיער ומותיר אותו רך וקל לסידור.
מבחן התוצאה: נתחיל מהריח המעלף, סימן ההיכר של החברה-נשאר, ונשאר, ונשאר... לאחר השימוש בספריי לא נותרו לי "איים" של אבקה לבנה. השיער רך ונעים, קל לסידור, נראה מאוד פרשי ואוורירי. אהבתי את העובדה שאין שימוש באלומיניום וטלק, אשר אינם בריאים לעור ולקרקפת.

Batiste-dry shampoo-floral&flirty blush - מהוותיקים והידועים ביותר (מס' 1 בבריטניה). החברה טוענת למייקאובר לשיער חסר חיות, ללא שימוש במים.
מחיר: 3 פאונד, כ-17 ש"ח, 200 מ"ל. נמכר בסופר פארם בכ-25 ש"ח.
אריזה: בקבוק ספריי עם פייה, איור פרחים ורודים.
ריח: פרחוני.
הוראות שימוש: לנער היטב, לרסס במרחק 30 ס"מ מהשיער היבש, לתוך השורשים. לעסות עם קצות האצבעות ביסודיות על מנת לוודא שהשורשים כוסו במלואם. לאחר מכן להבריש על מנת לסלק עודפי אבקה ולעצב את השיער.
ההבטחה: "Make everyday your runway" - אם תשתמשי בספריי, תיראי כדוגמנית-על על המסלול, בתרגום תלוש מהמציאות. השמפו זכה בפרסים רבים.
מבחן התוצאה: האמצעית בדקה את הספריי, לדבריה יש לו ריח נעים אך לא נשאר זמן רב. השיער קצת רך אבל יש תחושה של "התזתי ספריי על השיער", קצת קשה לסדר אותו. נשארת אבקה רבה על השיער וצריך לעסות את השיער היטב על מנת לסלקה.

Batiste-dry shampoo-clean&classic original - אותה הגברת בשינוי אדרת- הריח. הבכורה בדקה ולדבריה הריח נחמד אך נעלם לאחר 10 דקות, השיער נעים אך לאחר שמעסים נשארת הרבה אבקה על הידיים ועל השיער. השיער פחות שומני.



במבחן התוצאה הסופי, לדעתי הספריי של אמיקה הרבה יותר מוצלח, הריח מחזיק מעמד זמן רב ואין כלל שאריות אבקה לבנה כמו בספריי של בטיסט. שאלת המחיר חשובה כאן, כמובן, אך אם המוצר לא הכי טוב-אין טעם להשקיע גם אם המחיר זול. קצת מוזר שהספריי של בטיסט זכה לכל כך הרבה תשבוחות ופרסים, אך כמובן שאצל כל אחד זה אחרת.


את מוצרי אמיקה ניתן להשיג במספרות המובחרות, באתר גילטי ובאתר הרשמי של אמיקה (לינק).
פרטים על מוצרי החברה:
פייסבוק (לינק)
אינסטגרם (לינק)






יום רביעי, 25 במאי 2016

No.7-Lift & Luminate foundation

כידוע, חובבת מייק אפים אנוכי. לא אשקוט עד שאמצא את המושלם. במסגרת מסע החיפוש, רכשתי את ה-Lift&Luminate foundation של No.7 בבוטס בלונדון. עלה 16.5 פאונד (93 ש"ח), 30 מ"ל.
למייק אפ מבחר של 14 גוונים, אני התאמתי לי את הגוון Cool Vanilla - מעין בז'י בהיר וחמים.
המייק אפ מיועד לנשים בוגרות ומכיל קומפלקס אנטי אייג'ינג המיועד להרים, למצק, ליישר ולגהץ. טוב, לא באמת.
למראה טבעי-מואר, נועד להפחתת הופעת כתמי פיגמנטציה ונקבוביות, ולהעניק מראה חלק ומואר. מכיל לחות ומקדם הגנה SPF15, קומפלקס פרו-רטינול, אנטי-אוקסידנטים, ויטמינים A ו-E להגנה מפני רדיקלים חופשיים. היפו-אלרגני כמו כל מוצרי No.7.
יש לי חלושעס למוצרי No.7. עוד בנערותי, עת הייתי בלונדון בפעם הראשונה, נכנסתי לי באלגנטיות לסניף בוטס הראשון בו נתקלתי, ומרוב שמחה על כך שהכל כל כך זול (בסה"כ 1.99! או 9.99! וכד'), מילאתי סלסילה וכשהגעתי לקופה נפרדתי מ-100 פאונד. אז=700 ש"ח. כן, השער היה מאוד גבוה. בינתיים השער ירד, המחירים עלו, וזכיתי להכיר מוצרים וחברות מהארץ והעולם, אך תמיד אשמור ל-No.7 חסד נעורים.
ונחזור לענייננו.
המייק אפ מגיע בתוך בקבוק פלסטיק קשיח גבוה ושקוף, כך שניתן לראות כמה חומר נשאר-מעולה! דרך המשאבה יוצאת כמות מדודה המספיקה לחצי פרצוף. החומר עצמו סמיך למדי, לא כ"כ אוהבת, אך ניתן להתגבר על כך אם מורחים פריימר לפני המייק אפ, ואז המריחה חלקה יותר.
הגוון מעולה ומתאים לי, העמידות טובה מאוד, הכיסוי בינוני והמראה המתקבל טבעי מאוד, לא הכי מואר (יש מייק אפים טובים יותר למראה מואר) אבל כן רענן.

מי מרים את הכפפה ומחזיר את מוצרי No.7 לחנויות ארצנו?



יום ראשון, 15 במאי 2016

בת מצווה לאמצעית בלונדון הקרירה 2016

הגיע תורה של האמצעית לחגוג בת מצווה, אז ארזנו את עצמנו ומזוודותינו (והרבה!) וטסנו לממלכה המאוחדת לשבוע. הזמן: שבוע לפני ליל הסדר, המקום: לונדון, מזג האוויר: קר עד גשום.
הטיסה הלוך היתה די משעשעת, הרבה ילדים שזכו לאזכור נרחב בנאום הפתיחה המסורתי של הדייל הראשי בסגנון של: "ילדים מתוקים, ברוכים הבאים, תבלו בחופש" וכו' וכו'.

שכרנו דירה דרך אתר airbnb, ושוב זכינו להצלחה מסחררת (קראו על כך בפוסט על רומא-לינק) - מיקום מצויין: South Hampstead, שכונה יוקרתית המרוחקת מעט מהמרכז הרועש, בחניית כל בית חונות שתי מכוניות: הראשית בד"כ לנד רובר, והשניה מיני קופר וכד'. פינאטס. הדירה ממוקמת בקומה הראשונה על מדרגות בבית ויקטוריאני עתיק, יש בה מטבח וסלון רחבי ידיים המובילים למרפסת נעימה  (terrace), חדר שינה ראשי ענקי עם ארונות, מראות ארוכות, שידה ענקית ובלי טלויזיה! בתוך החדר ישנו חדר האמבטיה הגדול ובו מקלחת ענקית, בית שימוש, ארון ושידה גדולים וכיור רחב. חדר שינה נוסף ובו שתי מיטות יחיד ומתוכן נפתחות מיטות נוספות, שהינן באותו הגובה בזכות רגליים מתקפלות, וכך שלושת הבנות היו באותו החדר. בתוך החדר כיור עם שידה ענקית, ארון רחב ודלת סתרים קטנה המובילה לחדרון ובו בית שימוש ומקלחון זעירים. ליד המטבח חדר האמבטיה השלישי ובו אמבטיה ענקית, בית שימוש וכיור. כל הבית מאובזר בטעם מצויין של בעלת הבית. ממש מקסים.
 הכניסה המרשימה לבית
גם כאן הייתי חייבת לצלם את נעליי-הרצפה היפהפיה דרשה זאת
בעלת הדירה חיכתה לנו עם 5 בקבוקי מים מינרליים, 5 שקיות סוכריות גומי האריבו, קערת פירות ובקבוק יין. לא מובן מאליו

 חדר שינה הורים. ענקי, בצמוד לו חדר אמבטיה עם מקלחון ענקי גם כן, בית שימוש וכיור


מהחלון נשקפים בתים ויקטוריאניים. רוצה כזה!
הסכנה הכי גדולה בה נתקלנו לא היתה לוחמי דעאש עם חרבות אלא דווקא הרכבת התחתית. כן, זו שבה נוסעים מליוני אנגלים מדי יום, איימה להפריד בינינו לבין בנותינו הגדולות-הן נותרו מחוץ לקרונות, בעוד בעלי ואני והקטנה היינו בפנים. משכנו, נאבקנו, נלחמנו וגם נלחצנו, עד שאיש טוב לב לחץ על כפתור פתיחת הדלת מבפנים ופקחית אמיצה פתחה מבחוץ וכך ניצלנו מגורל אכזר. אחר כך חשבתי מה היה קורה אילו זו היתה הקטנה-מילא, הגדולות יודעות אנגלית ומקסימום יבכו קצת מהלחץ, אבל תדענה להמתין במקום עד שנגיע, אבל הקטנה לא דוברת אנגלית וגם קטנה מדי. כמובן שאחר כך בכל פעם ש"נאלצנו" ליסוע ברכבת התחתית היה לחץ קל באוויר.

מזג האוויר נע בין חמים ונעים (15 מעלות ביום הראשון) לבין קריר וגשום במשך כל היום (8 מעלות), אך זה לא מנע מאיתנו ללכת שעות רבות ברגל, ממוזיאון הטבע לרח' אוקספורד (משהו כמו 3 ק"מ לדעתי), ואפילו הקטנה עשתה זאת כמו גדולה ומגיע לה שאפו.



גם את ארמון באקינגהם פקדנו, אמנם הקדמנו קצת לחגיגות יום הולדת 90 של המלכה אבל בכל זאת קיבלו את פנינו יפה.


במוזיאון הטבע Natural history museum ראינו הרבה דינוזאורים ויונקים אחרים, וגם את שכבות כדור הארץ, ואפילו חווינו רעידת אדמה. הכניסה למוזיאונים רבים בלונדון, אם לא כולם, היא בחינם וזה רעיון ממש מוצלח להגברת המודעות ושלא יקרה מצב שמישהו ירצה "לקבל קצת תרבות" ולא יוכל (הכניסה לתערוכות מתחלפות עולה כסף).
 כשנכנסים למוזיאון רואים מיד את כדור הארץ, לוחות טקטוניים אדומים ובוערים



בא לי לאמץ גור קטן

גם את מגדל השעון ביג בן ובית הפרלמנט לא פספסנו. הקטנה מאוד התרשמה מאחר והיא מאוד אוהבת את פיטר פן.

הכי אהבתי לבקר שוב ב-Covent Garden, איזור החנויות והבילויים היפהפה, ובו שוק מקורה. הגענו לשם ביום שני, היום בו מתקיים שוק עתיקות, פרט לדוכנים הרגילים של מזכרות ומתנות.





עברו 3.5 שבועות מאז שחזרנו, מרגיש לי כמו שנה. בא לי לחזור ללונדון אהבתי הישנה. מדוע אהבתי הישנה? או. מוזמנים לקרוא את הפוסט על ביקורנו הקודם, שהיה אך לפני שנתיים וחצי... (לינק).


יום שני, 9 במאי 2016

Amika: Un. Done Texture Spray

Amika Un. Done Texture Spray - זהו מוצר חדש מבית אמיקה, חברת מוצרי העיצוב והטיפוח לשיער, עליה כבר כתבתי מספר פוסטים (לינק, לינק). אזכיר בקצרה כי חברת אמיקה, המייצרת מוצריה בישראל, משווקת אותם ב-35 מדינות ברחבי העולם. מוצרי הטיפוח והעיצוב שלה מבוססים על פרי האובליפיחה-פרי בעל עמידות בתנאי מזג אויר קשים ותנאים סביבתיים קיצוניים, המהווה מקור לאומגה 3, 6 ו- 9 והחשוב ביותר- אומגה 7 העשיר בחומצות שומן וויטמינים לייצור קולגן ופרוטאין, המסייעים בשמירה על שיער חזק ובריא.
קיבלתי לסקירה את ספריי הטקסטורה, אשר נועד לעצב את השיער בקלות ובמהירות ולתת מראה מאט, מלא בנפח וטקסטורות.  הפורמולה מבוססת, כאמור, על שמן האובליפיחה ואינה מכילה פראבנים, סודיום כלוריד, צבעים מלאכותיים, סולפטים וטלק, כן מכילה מינרלים טבעיים (זיאוליטים) המעניקים נפח לשיער, מונעים חשמל סטטי ומנקים את השיער מרעלים, מבלי ליצור מראה שיער כבד ונפול.
מתאים גם לשיער שעבר תהליכים כימיים כמו צבע, החלקה, הבהרה וכד'.



מחיר: 110 ש"ח באתר גילטי, כרגע במבצע 99 ש"ח, 232.5 מ"ל.
אריזה: בקבוק ארוך בעל צבעוניות עליזה כשאר מוצרי החברה.
ריח ומרקם: אם אפשר להגיד על ריח שהוא טעים-אז זה המקרה. מתקתק, נשאר זמן רב. הפורמולה שקופה ויבשה.
הוראות שימוש: יש לנער היטב ולרסס כמות קטנה של החומר על שיער יבש ולעבד את השיער באמצעות האצבעות. לאחר מכן לחזור על ההתזה על מנת לשמר את העיצוב. טיפ לימות הקיץ הלוהטים: יש להתיז מעט מהספריי על קצוות השיער על מנת לספוח שמנוניות ולחות.
ההבטחה: ספריי לעיצוב קל ומהיר של השיער, ניתן ליצור בעזרתו בקלות מראות טרנדיים כמו מראה
ה-beachy waves, מראה לא מתאמץ ולא גמור (un done-מכאן שמו), מראה מאט וכו'. מעניק לשיער נפח וטקסטורה רעננה וזוהרת.
מבחן התוצאה: הספריי נועד, לטעמי, לשיער בדיוק כשלי: דק, שברירי ועדין. אני משתמשת בו כבר שבועיים ומאוד מרוצה: השימוש מאוד קל ונוח, אני מנערת את השיער ומתיזה עליו מספר פעמים, לאחר מכן מקווצ'צ'ת עם האצבעות את השיער מהשורשים ועד הקצוות, ואז שוב מתיזה את הספריי על מנת לשמר את העיצוב. התוצאה המתקבלת-בדיוק כמו בהבטחה: שיער יותר נפוח, זוהר, אין דביקות והשיער לא מתקשה כמו לאחר שימוש בספריי רגיל לשיער, הריח משגע והשיער רך ונעים. העיצוב מחזיק אצלי מעמד יום שלם.

קצת לפני ואחרי:
לפני: לא נעשה שימוש באף מוצר טיפוחי/עיצובי וכד'

אחרי: ספריי טקסטורה של אמיקה עם שביל באמצע

אחרי #2: ספריי טקסטורה של אמיקה עם שביל בצד, בעיצוב הבכורה

את מוצרי אמיקה ניתן להשיג במספרות המובחרות, באתר גילטי ובאתר הרשמי של אמיקה (לינק). הספריי נמכר כרגע רק באתר גילטי (לינק).
לפרטים על מוצרי החברה:
פייסבוק (לינק)
אינסטגרם (לינק)
יוטיוב (לינק)

ושאלה לקוראים: לאיזה לוק התחברתם?








הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...