יום שבת, 31 באוגוסט 2013

יום הולדת שנתיים לבלוג

שוב הגיע לו התאריך הזה, ה-31.8, בו כתבתי את הפוסט הראשון.
מאז עברו הרבה פוסטים תחת המקלדת והבלוג חוגג שנתיים.
מי היה מאמין?

לרגל האירוע אחלוק עמכם מספר אירועים במישור האישי:

אחייני היחיד (עד כה) חגג בר מצוה (לינק)

אחי היחיד (תמיד) התחתן (לינק)

הסתפרתי. רק פעם אחת. הגיע הזמן לקבוע תור לספר (לינק). וגם החלפתי כמה צבעים בשיער אך לא מספיק.

עבדתי בעבודה זמנית (לינק)

ולפני 3 חודשים התחלתי לעבוד בעבודה קבועה. וגם קודמתי.


ובמישור הבלוג-מספר שיאים:

לפני כ-9 חודשים הוזמנתי להשקת הבושם החדש של Lorenzo Villoresi ואף זכיתי לראיין אותו ראיון בלעדי (
לינק). מאוחר יותר הפוסט עלה גם לאתר של לורנזו (לינק)


אמתכם המשתייכת ל"בלוגריות הטיפוח המובילות בישראל" ממליצה על המוצר המצטיין באתר onlife (לינק). אותה כתבה, אגב, מופיעה גם באתר סופר-פארם (לינק)

נתתי שם ללק של Chic. וייקרא שמו בישראל Just Married (לינק)

הפוסט שלי על מוצרי Neal's Yard מופיע באתר החברה (לינק)

בדרך לנופש השנתי באילת ביקרתי במפעל חב' פארן (לינק)

הגשימו לי (רק באיפור) את הפנטזיה הרומנטית שלי (לינק)

זכיתי להכיר חברות ומוצרים חדשים (ותודה ליח"צניות) וגם קניתי בעצמי אי-אלו דברים (תקצר היריעה מלהכיל את הלינקים)

זכיתי לפגוש בלוגריות-עמיתות חדשות וותיקות

מספר המנויות והמנויים בפוסט גדל, מספר הכניסות מגיע בקרוב ל-100,000-שוב סיבה למסיבה.

בהזדמנות חגיגית זו אני רוצה להודות לכם, הקוראים והקוראות, על התמדתכם בקריאת הבלוג (גם אם חלקכם רק מציצים בתמונות. זה בסדר).
מקווה שתמשיכו למצוא עניין בתכנים ברומו של עולם אותם אני משתדלת להעביר באופן מעניין ומועיל.
וגם אם יש כמה שנשרו בדרך עקב אי הסכמה עקרונית עם דברי, גם זה בסדר.

וכמיטב המסורת, הגרלה קלילה:

זוכה מאושרת אחת (או זוכה מאושר) תקבל-
משקפי שמש מסדרת Vintage Collection של רנואר

ומוצרי איפור וטיפוח מוזהבים:

מסקרה שחורה של לוריאל Volume Million Lashes
ליפ גלוס מוזהב Glam Gloss של Malu Wilz
לק מוזהב של Chic - מס' 903, Metalix Frost
שפופרת בגודל 6 גרם של קרם BB של סבוקלם בגוון בז'
דוגמיות travel size של מוצרי אנה לוטן: קרם פנים Greeno gold wrinkle relaxig balm, קרם פנים Solid gold ותחליב לאחר גילוח After shave lotion (על כולם כתבתי בבלוג)




מה צריך לעשות?
רק להירשם כמנוי לבלוג - בצד ימין למעלה "הצטרף לאתר זה" כמנוי פומבי (אם טרם נרשמתם, כמובן) ולרשום בתגובה אם רוצים להשתתף בהגרלה.

ההגרלה תיערך ביום חמישי, ה-5.9, ראש השנה, בשיטה הישנה והטובה - הבנות ישלפו פתק מהכובע.

שיהיה בהצלחה!














יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

ביבי בז' בהיר של סבוקלם

על נפלאות קרם ה-BB של סבוקלם כבר כתבתי כאן (לינק) - ובקצרה: קרם בעל 3 תועלות: כיסוי לכתמים, מיצוק העור והגנה מהשמש SPF35. הקרם מתאים לעור רגיש, בוגר, לשימוש יומיומי כתחליף למייק אפ. נטול פראבנים, היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש. מתאים לעור רגיל עד יבש, בעיקר לעור בוגר שניזוק מהשמש. מגיע בשני גוונים: טבעי (לעור בהיר) ובז' (לעור שזוף עד כהה), והנה נוסף גוון שלישי, ה-Light Beige שמספרו 015, ממוקם בין שני הוותיקים.
מחיר ה-BB כיום: 163.10 ש"ח, לפני מבצעים שונים (בסופר פארם כרגע מבצע מעולה-50% הנחה על מוצר שני בסדרת סבוקלם).
קיבלתי את הביבי החדש להתנסות:
קודם כל הופתעתי מהתכולה של החבילה שהפציעה בדואר: תיק איפור כסוף עם לוגו סבוקלם, מובייל סבונים עם ברכות לשנה החדשה, הביבי החדש וגם שני ביבי'ז קטנים. ממש מתוק!






למעלה ביבי בז' חדש, למטה נטורל ותיק
לק: Chic-Eternity 313
כפי שניתן לראות, הצבע של הביבי החדש אכן בז'י קלות. בניגוד לנטורל שהוא יותר טבעי ומתאים ללבנות כמוני. אבל... מי שיודעת לטשטש היטב-הבז' יתאים לה גם כן.






המצרכים בהם השתמשתי:
פאלטת צלליות - נרכשה באי-ביי (לינק לפוסט) //
מימין - ליפ גלוס-Lancome-Juicy Pop-electric pink 002 //
benefit-posie tint // עפרון עיניים שחור של אסתי לאודר // 
מסקרה Revlon-colorstay-black //
Estee Lauder-Ideal light-07


ממש בעוד מספר ימים הבלוג יחגוג שנתיים 
וכמיטב המסורת-הגרלה!
stay tuned










יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

פפיונים, פפיונים

החולצה השניה שקניתי בהוניגמן מקושטת פפיונים (על החולצה הראשונה תוכלו לקרוא בלינק). 
זו אחת החולצות שרכשתי אשר הגב שלה בצבע אחד-שחור-השונה מצבע החזית.
הבד שלה מאוד נעים, הגוון האפור-הבהיר קייצי מאוד, ואמנם הגב שחור אבל הוא מאחורה אז זה בסדר. חוץ מזה, כבר כתבתי שבקיץ אני אוהבת ללבוש שחור-לבן. הפפיונים מפוזרים על פני החולצה. החלק הקדמי של החולצה קצר יותר מהאחורי ואני אוהבת את זה ככה. הגב עשוי בד דקיק ואוורירי. על כל כתף תפור כפתור מוזהב עגול-ממש מקסים!
החולצה עלתה 70 או 75 ש"ח, כבר לא בטוחה (קניתי 3 חולצות ב-205 ש"ח).

מתבקש ללבוש מכנסיים לבנים עם החולצה, אבל לבשתי ורודים-ניאוניים דווקא.

מבחינת אקססורייז יש בעיה לענוד שרשרת כדי שלא תגנוב את ההצגה מהפפיונים וגם לא תסתיר אותם. מצד שני, מפתח הצוואר רחב מדי וריק, אז אי אפשר להשאיר אותו ככה. לכן צירפתי שרשרת לבנה-מוזהבת, שגם תתכתב עם הכפתורים המוזהבים וגם תהיה מספיק בהירה ועדינה כך שתשתלב.

הסנדלים שחורים. התלבטתי בין שחורים ללבנים. השחורים יותר מתאימים.


וגם תיק ורוד יש. עשוי מקש ומאוד קייצי.



                         חולצה-הוניגמן // מכנסיים-H&M // שרשרת-טופ טן
                                  סנדלים-קלארקס // תיק-ישן ולא ידוע



זהו. אפשר לצאת!



עוד פפיונים שמצאתי בבית:
סט איפור של הבת האמצעית
סיכות לשיער של הגדולה והקטנה
צמיד של האמצעית (H&M)
עגילים מדליית אל-כרמל












יום שלישי, 13 באוגוסט 2013

יום הולדת 22 לניו פארם

בתאריך העגול ה-8.8 התכנסנו במתחם UNO בעזריאלי לחגוג יום הולדת 22 לניו פארם. הרשת חרטה על דגלה את החזון להיות הרשת המובילה בתחום הבריאות ואיכות החיים וכוללת כיום 72 סניפים ברחבי הארץ.
את יום ההולדת בחרה החברה לחגוג בדרך הכי כייפית שאפשר: פינוקים, אוכל טעים והפתעות.
במתחם שקושט מכל עבר הסתובבו נשים כשעל פניהן הבעה חולמנית. אפשר שזה קרה בגלל העיסוי להן זכו... אבל דבר דבר. 

הגעתי לצערי באיחור של שעה (מי אמר שביתה איטלקית ברכבת?) ולכן זכיתי לקחת חלק רק בחלק מהפינוקים, אבל תוכלו להתרשם בעצמכם מהתמונות: נפתחו מתחמים של פינוקים-טיפוח ציפורניים, איפור, עיצוב שיער, ייעוץ נומרולוגי, עיסוי וגם הרצאה של יובל כספין ואם פספסתי משהו-סליחה מראש.





על "יפה ברגע" תוכלו לקרוא בפוסט הזה (לינק)



כשהגעתי לעמרי מעצב השיער, הוא אמר: "3 דקות וסיימנו". הוא לא צחק. יש לי שיער מאוד דק אשר אינו סובל פן כי מיד נהיה לי חשמל סטטי. מה עשה הבחור? לקח מחליק שיער קרמי, העביר על קבוצות-קבוצות של השיער ובקצה משך הצידה בחינניות עד שקצוות השיער פשוט התנופפו לצדדים. אח"כ התיז ספריי עדין וזהו. 3 דקות בדיוק. התסרוקת החזיקה מעמד עד המקלחת, 8 שעות מאוחר יותר, ואף הסידור שלה השתנה מעט והפך לסגנון פארה פוסט. עכשיו מתחשק לי לקנות את המחליק הזה.
זוכרים איך נראיתי קודם?

כאן עוד לא רואים אבל מרחו לי לק של מייבילין colorama מס' 150 (אדום חי ויפהפה).

ומה לבשתי?
שמלה וחגורה-תמנון // שרשרת-דליית אל כרמל // סנדלים-ביג טום.
ותודה ללבנת המקסימה על שצילמה אותי♥


מזל טוב לניו פארם ובקרוב אצלכם!













יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

Age is just a number-ICONIX

רוני וענבל גולדשטיין ייסדו את חברת ICONIX בשנת 2002 על מנת לבנות מותג קוסמטיקה יוקרתי וחדשני, שיתבסס על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר והחומרים האיכותיים ביותר, על מנת לתת מענה לצרכי נשים. 
החברה פועלת בשיווק ישיר, כאשר ניתן להזמין דרך האתר או בטלפון, וישנה נציגת שירות לכל קונה, 24/7. לחברה למעלה מ-12,000 לקוחות.
מוצרי החברה הינם על התפר שבין רפואה לקוסמטיקה, ונעשה שימוש בחומרי הגלם הכי חדשניים מאירופה, תוך שיתוף פעולה עם מעבדות ביו-טכנולוגיות בצרפת.
לפי החברה, גיל הוא רק מספר-לכל אישה, בכל גיל, מגיע להיראות במיטבה, רעננה, בריאה, צעירה.
קהל המטרה: נשים משכילות, בשלות-סביבות 35-50, ומן הסתם בעלות ממון.
בחברה הוחלט, לאחר מחקר מעמיק, להתמקד ב-5 מגה-מוצרים העונים על דרישותיה של כל אישה ומטפלים בבעיות שונות תוך סינרגיה מושלמת:


Deep thermal cleanser - תחליב עשיר לניקוי יסודי ולהבהרת עור הפנים - משמש כמי פנים, חלב פנים ומסיר איפור. 

 - Anti-Wrinkle Serumסרום רב מימדי בעל מילוי משי על בסיס סרמידים. מיועד לטיפול בנזקי גיל - קמטים, נפולת, יובש, פיגמנטציה, אדמומיות ומטבוליזם שוטף. מיועד לפנים, לצוואר ולאזור העיניים.

Restruturing moisturiserקרם לחות מחדש בעל פפטיד הגנה על הדנ"א. מיועד לעור הפנים, העיניים והצוואר.

Night recovery boosterקרם לילה משקם בעל פפטיד רב מימדי לטיפול כולל בקולגן. מיועד לעור הפנים, העיניים והצוואר. לשיקום והרגעת העור במהלך הלילה, פועל להפחתת קמטים קיימים ומונע היווצרות חדשים. יעיל במניעת הצטברות של "שקיות" כהות מסביב לעיניים.

Re-definition maskמסיכת ג'ל ממריצה בעלת אפקט הבהרה. מיועדת לקילוף עודפי עור, פירוק שומנים, מיצוק, הדגשת תווי הפנים, ריפוי ואיחוי של העור, וטשטוש כתמי גיל ופיגמנטציה.

כפי שראיתם, אין קרם עיניים-קרם הלילה מטפל באיזור העיניים ולכן אין צורך בקרם ייעודי.
בייצור המוצרים נעשה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת הכוללת מושגים כמו מיקרוניזציה, פילם ביו-מולקולרי וכד', לא אלאה אתכם בשיעורי הכימיה. הכוונה בכללי היא שהמוצרים מיועדים להעניק טיפול הוליסטי במבנה העור ותפקודו.

קיבלתי להתנסות את קרם הלחות המחדש ואת הסרום.
נתחיל בקרם:




Restructuring Moisturizer - קרם לחות מחדש לעור הפנים, העיניים והצוואר. לכל סוגי העור.
מחיר: 400 ש"ח, 50 מ"ל.
אריזה: כיאה למוצר היי-טקי מתקדם, האריזה בהתאם: קופסא לבנה עם מכסה, כיתוביות באפור ושחור. תאריך תפוגה. הקרם מגיע בצנצנת זכוכית כסופה ובתוכה מדבקה לשמירה על טריות. 
מרקם וריח: קרם חמאתי סמיך בעל ריח רענן.
הוראות שימוש: יש למרוח כמות קטנה ואחידה על עור הפנים והצוואר, ומסביב לעיניים בתנועות סיבוביות. לשימוש בבוקר.
ההבטחה: הקרם פועל להאצת תהליכי חידוש העור, להפחתת ומניעת קמטים, להגנה מפני גורמים סביבתיים ולוויסות הלחות בעור. כדורונים מיקרוניים מינרליים ממלאים שקערוריות בלתי אחידות בעור ומייצרים אפקט אופטי למראה עור חלק, אחיד ומט. 
מבחן התוצאה: השתמשתי בקרם במשך 3 שבועות, מדי בוקר. המריחה עצמה מאוד נעימה-הקרם חמאתי וסמיך והעור מקבל אותו באהבה. לא יודעת כמה זמן לוקח לו להספג כי אני מתאפרת מיד אחר כך, אבל אין תחושת דביקות. העור מוזן ורווי לחות. הייתי מעדיפה אם הקרם היה מגיע בבקבוק עם משאבה ולא בצנצנת, מטעמי היגיינה. אין מקדם הגנה וחבל-זהו קרם יום ובארצנו החמה זה מאוד חשוב. בפרק הזמן בו השתמשתי בקרם נוכחתי לראות שהעור חלק ונעים, לא מיובש. לאחר המריחה יש צמצום אופטי בעומק הקמטים היורדים מצדי האף לכיוון הפה, אבל לאחר כמה שעות זה נעלם. גם מסביב לעיניים התחושה נעימה ולא כבדה בכלל, על אף האיזור הרגיש. 

ונעבור לסרום:





Anti-Wrinkle Serum - סרום רב מימדי לשיפור תפקוד העור ומבנהו. מיועד לפנים, לצוואר ולאיזור העיניים.
מחיר: 1050 ש"ח, 50 מ"ל.
אריזה: הקופסא כנ"ל, הסרום מגיע בתוך בקבוק זכוכית שקוף עם טפטפת ובראשו מכסה שקוף.
מרקם וריח: שקוף, שומני ההופך למשיי (עקב הסרמידים), אין ריח.
הוראות שימוש: לאחר ניקוי הפנים יש למרוח את הסרום על עור הפנים והצוואר ולעסות בתנועות מעגליות. בנוסף מומלץ להתעכב על איזור העיניים. 
ההבטחה: הסרום מזין ומשפר את מבנה העור ותפקודו. יעיל למגוון נזקי גיל-קמטים, נפולת, יובש, פיגמנטציה, אדמומיות ומטבוליזם שוטף.
מבחן התוצאה: מגע הסרום על הפנים מאוד נעים, מעט שומני ההופך להיות משיי וחלק. השתמשתי בו במשך 3 שבועות, במקביל לקרם הפנים, בערב. נספג די מהר. העור מרגיש בבוקר מאוד רווי ונראה מצויין. הקמטים נשארו כשהיו, לצערי.
ישנה בעיה בהנדסת המוצר: כשמוציאים את הטפטפת נותר חומר רב דבוק לטפטפת מאחר והוא לא נוזלי (ולכן לא נוזל לתוך הבקבוק), כך קורה שהסרום נדבק למוט הזכוכית הקטן, גם כשמצמידים את הטפטפת לדפנות הבקבוק, וכך ראיתי כמות רבה נשפכת לכיור (גם הסרום נדבק וקשה לנקות אותו), בכל שימוש-זה ממש לראות כסף נוזל לכיור. פרט לכך, לאחר כשבועיים שימוש נפל מוט הזכוכית של הטפטפת מהבסיס שלו והברגתי אותו בחזרה, ואחרי יומיים נפל שוב אך הפעם הגיע לרצפה ונשבר. אולי כדאי לשנות את מבנה הטפטפת, לפחות שהמוט לא יהיה מזכוכית כדי שלא יישבר.

ניתן להשיג את המוצרים באתר החברה (לינק), ובטלפון 1-800-808-202. המוצרים מגיעים עם שליח בחינם, בד"כ מהיום למחר. ישנה התחייבות לתוצאות ממשיות-לא אהבת? לא שילמת.









יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

חולצת המק"ט

לאחר חודשיים בעבודה התחלתי להרגיש שאני ממחזרת בגדים ובעיקר שאין לי חולצות. אז יצאתי לקניון לתור אחר חולצות נאות, תוך שאני מציבה מספר דרישות לעצמי:
1. מחיר חולצה לא יעלה על 80 ש"ח
2. להשתדל להכנס לרשתות בהן מזמן לא הייתי
3. לנסות קצת לגוון - משום מה, דווקא בקיץ אני יותר לובשת שחור ולבן מאשר בחורף, אז אני עוטה על עצמי צבעוניות רבה. כבר אמרתי שאני לא הולכת בזרם ואף מקדימה את זמני לעתים.
כשהתחלתי במסעי בקניון, נזכרתי שכאשר H&M עשו עליה, כולם דיברו על כמה שהבגדים שלהם מלאים פוליאסטר, ואינם נושמים, ומזיעים בהם. והנה, הפלא ופלא, ב-כ-ל החנויות מוכרים חולצות סינתטיות, מ"שיפון" או כל חומר מלאכותי אחר ושאינו נושם, כאשר רובן גם שקופות ואז נפלנו משתי הבחינות: גם החולצה גורמת להזעה מרובה וגם צריך ללבוש גופיה למטה, ואז עוד יותר חם ומזיעים. בעיה.
בשנים האחרונות התחלתי לתעב מדידות בחנויות. אין לי סבלנות, כוח, מצב רוח וכו', ולכן משתדלת להפחית למינימום (למשל, חולצות אני לא מודדת), ולכן גם משתדלת לרכז את קניותי בחנות אחת.
לאחר סיבוב קצר בקניון הגעתי להוניגמן. מזמן לא קניתי בגדים ברשת הזו כי המחירים היו מוגזמים בעיני, למרות שהאיכות מעולה ויש לי סריגים כבר יותר מ-14 שנים משם. מאחר ומכירות סוף עונה בעיצומן החלטתי לנסות. ואכן לא התאכזבתי. מצאתי שלוש חולצות (דיברתי על ריכוז הקניות, כן?), שלושתן יחד עלו 205 ש"ח, ובכך עניתי על 2 הדרישות הראשונות. לגבי השלישית-בחלקה. אבל נתחיל מההתחלה. 
אני קוראת לחולצה המקווקוות "חולצת המק"ט" כי כשמה כן היא-בעלת קווי אורך כשל ברקוד. צבעה כתום משולב בשמנת. גבה כתום חלק. בכלל יש לאחרונה מגמה כזו של חולצות בעלות גב חלק בצבע שונה מהחזית, או אחד מהצבעים שבחזית, וזה נחמד בעיני. כל כך נחמד שבלי להתכוון יש לי כבר ארבע כאלו. אבל דבר דבר. החולצה אינה עשויה שיפון אלא כותנה גמישה ולמרות שהבד מעט עבה הוא בהחלט נעים ולא מכביד.
דרישה מספר 3 מולאה כאן במלואה-החולצה אינה בצבעים שחור-לבן. לגבי שתי החולצות הנוספות-כבר הבנתם (שוב: כתבתי שעניתי על הדרישה השלישית בחלקה; כלומר, רק בנוגע לחולצה זו). אבל על כך בפוסטים אחרים.
 חזית מק"ט
גב כתום

לחולצה ציוותתי מכנסיים בצבע חאקי שקניתי ב-Yoop (לינק), שרשרת ירקרקה מטופ טן (לינק), סנדלים ירקרקים-מוזהבים מסקופ (לינק).
למרות שמאוד התבקש, לא מרחתי שפתון כתום אלא ורוד-פוקסיה דווקא. יהיה עליו (ועל כל הלוק האיפורי) פוסט נפרד. גם על שאר החולצות יהיו פוסטים נפרדים, כדי שלא ישעמם לכם.






שיהיה לכם יום כתום!







יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

ריסים מלאכותיים צבעוניים - ארדל

כידוע, בעלת עיניים ירוקות אנוכי, ולעתים אני רוצה להדגיש אותן כך שכ-ו-ל-ם יראו. תגידו-מה הבעיה? הניחי מסקרה שחורה מעבה-מדגישה-מעגלת-מרימה וכו' וכו', אך לא תמיד זה מספיק. מה עושים? מה שלא עושה הטבע-עושים הריסים המלאכותיים.
חברת ארדל השיקה לאחרונה קולקציית ריסים צבעונית להבלטת צבע העיניים.
הריסים עשויים שיער טבעי ובעבודת יד. הסדרה כוללת 4 גוונים:
צבע יין Wine-להבלטת עיניים חומות, כחולות ואגוז (שזה גם סוג של חום)
צבע כחול חזק Blue-להבלטת עיניים חומות, כחולות ואגוז
צבע כחול מעודן Blue-להבלטת עיניים ירוקות, חומות ואגוז
צבע שזיף סגול Plum-להבלטת עיניים חומות ואגוז
צבע ירוק Green-להבלטת עיניים חומות ואגוז.
קיבלתי את הריסים הכחולים. שכחו לבדוק איתי מה צבע העיניים שלי, ולפי הנוסחה של החברה הריסים האלה מתאימים לעיניים חומות, כחולות ואגוז, אבל לדעתי (ולמרות מה שלימדו אותי בשיעור הראשון באיל מקיאג' לפיו כחול לא הולך עם ירוק), הכחול בהחלט מתאים לירוק. אני גם תמיד הולכת עם האמת שלי. 

באתר של ארדל תוכלו למצוא תוכנת התאמה אישית לריסים-לינק.
מחיר: 47.90 ש"ח.
להשיג בסניפי סופר פארם בכל הארץ.



לא נעשה שימוש בפוטושופ. כן נעשה שימוש בעיפרון Lagoon של OFRA
ובפאלטת NAKED של Urban Decay


אז מה אתם אומרים-כחול מתאים לירוק?







הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...